[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vuurwerkshow 18 december = geannuleerd

De geplande vuurwerkshow van 18 december gaat vanwege de maatregelen m.b.t. het coronavirus helaas NIET DOOR! We hopen dan toch echt in 2022 weer terug te zijn met deze show!

Vuurwerkshow 18 december = geannuleerd

De geplande vuurwerkshow van 18 december gaat vanwege de maatregelen m.b.t. het coronavirus helaas NIET DOOR! We hopen dan toch echt in 2022 weer terug te zijn met deze show!

Jammer Stefan! En ik snap dat je een beslissing tijdig wil maken... maarre, wat nou als de maatregelen wél op 4 dec klaar zijn?

Jammer Stefan! En ik snap dat je een beslissing tijdig wil maken... maarre, wat nou als de maatregelen wél op 4 dec klaar zijn?

Nog 3 weken wachten is organisatorisch niet meer haalbaar. Naast het vuurwerk zitten we nu ook met volledige afzetting van het gebied, QR codes scannen en/of 1.5 meter waarborgen. Dat alles moet vooraf bij de gemeente voorgelegd worden en dat kost heel veel tijd, energie en veel extra geld. De show is gratis en als we dan alles bij elkaar op tellen is het gewoonweg praktisch en financieel niet te realiseren in deze omstandigheden.

Nog een vraagje Stefan, is het mogelijk om je bestelling gewoon weer door te schuiven bij een eventueel verbod? Ik heb veel bestellingen staan en ook mooie aanbiedingen meegepakt. Wil mezelf eigenlijk niet weer een jaar storten daarop en gewoon weten dat mijn spul klaar staat. Kan ik volgend jaar gewoon focussen op mijn bestellijstjes en daar naar uitkijken.

Nog 3 weken wachten is organisatorisch niet meer haalbaar. Naast het vuurwerk zitten we nu ook met volledige afzetting van het gebied, QR codes scannen en/of 1.5 meter waarborgen. Dat alles moet vooraf bij de gemeente voorgelegd worden en dat kost heel veel tijd, energie en veel extra geld. De show is gratis en als we dan alles bij elkaar op tellen is het gewoonweg praktisch en financieel niet te realiseren in deze omstandigheden.

En een bunker meeting ? Met wat Cat 1, eten en drinken ? Ook niet mogelijk ?

Nog een vraagje Stefan, is het mogelijk om je bestelling gewoon weer door te schuiven bij een eventueel verbod? Ik heb veel bestellingen staan en ook mooie aanbiedingen meegepakt. Wil mezelf eigenlijk niet weer een jaar storten daarop en gewoon weten dat mijn spul klaar staat. Kan ik volgend jaar gewoon focussen op mijn bestellijstjes en daar naar uitkijken.

Als er wederom een verbod komt dan gaan we alle bestellingen van 2020/2021 en 2021/2022 terug betalen en is doorschuiven niet mogelijk. Puur om het feit dat er dan een enorm bedrag aan doorgeschoven bestellingen open staan en we nu eenmaal geen spaarbank zijn. Ook is het dan bijna niet te doen met voorraad en uitleveren om volgend jaar 3 'verkoopjaren' in 1x uit te leveren. De logistieke puzzel wordt dan te groot.

Stefan

Ik zie op je website aardig wat nieuwe cat. 1 producten die nog niet te bestellen zijn, kun je mij vertellen wanneer deze te bestellen zijn? Heb hier namelijk interesse in

Stefan

Ik zie op je website aardig wat nieuwe cat. 1 producten die nog niet te bestellen zijn, kun je mij vertellen wanneer deze te bestellen zijn? Heb hier namelijk interesse in

Deze zijn te bestellen zodra ze binnen zijn. Helaas duurt dat nog even... Een aantal komen pas rond Kerst binnen en een aantal gelukkig eerder maar er is mij nog geen leverdatum bekend helaas.

Zaterdag a.s. openen we op zeker. We zijn dan open van 10.00 tot 17.00 uur. Het is dan 20 november. Dat is dezelfde datum dat we open gingen in ons eerste verkoopjaar.

2021-10-24 19.49.38.jpg

Succes met de verkoop Stefan. En nu maar duimen dat er niet weer een Coronakonijn uit de landelijke politieke hoed wordt getrokken.

Kies één of meerdere GRATIS cake(s) uit tot een waarde van € 25,00. Dit is één van de 34 cakes te vinden via deze link:

https://bit.ly/30toCdz

Plaats de naam van de cake(s) in het vak opmerkingen tijdens het bestellen en wij zorgen dat deze cake(s) wordt/worden toegevoegd aan je bestelling!

LET OP!: Tijdens deze acties is het NIET mogelijk om 50% nu te betalen en 50% tijdens het afhalen te betalen. Alleen het volledige bedrag dus.

8.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan