[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
242922867_4395152683893729_7835979711613532647_n.jpg

243011655_4395153627226968_4242954311441540246_n.jpg

242953329_4395153200560344_6525020972392807582_n.jpg

242978396_4395153397226991_1705165185567147869_n.jpg

242820175_4395153043893693_8116418360744148568_n.jpg

242937632_4395152770560387_5573494525905768891_n.jpg

242928307_4395152527227078_7258022914002804008_n.jpg

Dat was een lekker avondje genieten, organisatie complimenten mooi geregeld en ook het omroepen van producten gewoon duidelijk.

Foto's komen binnenkort online.

Het toetje

En de Pyromusical

Eindelijk weer een avondje vuurwerk kijken, we hebben genoten! Heel goed georganiseerd, met zelfs het serveren van drankjes tot aan je stoel.

Bij de demo staken de producten van Magnum toch wel met kop en schouders boven de rest uit. Kingstown Hangover, Willow Mayhem en W-Triple Layer vielen positief op. Maar de grootste verrassing voor mij was toch de Total Display Box. Zowel qua burst als spreiding deed deze niks onder voor veel 25mm boxen. En dan het tempo erbij en de 4-dubbele finale maken dit tot een heerlijke rammer voor in de straat.

Verder was de Scream erg gaaf om te zien, en waren de boxen van Nico qua effecten erg mooi. Helaas zaten er te lange pauzes tussen, het liep allemaal niet soepel. Maar daar valt natuurlijk wat aan te doen.

Het toetje en de musical waren puur genieten. De muziek was soms niet meer te horen, wat op zich een goed teken is.

Vuurwerkstore Holten heel veel dank voor deze geweldige avond!

Wat een heerlijke avond vuurwerk was dat zeg. Echt blij dat ik er bij ben geweest. Toch heel anders om het weer eens live te zien in plaats van op film.

Spaanse producten waren hmwa, behalve de Sydney maar dan vooral door de burst. De mega mine vond ik zelf meer dan prima burst hebben, blij dat ik die een aantal heb. 400 shots display box zoals vaker gezegd verrassing van de avond, zeker geen spijt van de koop. Niet per se heel mooi, vooral veel geweld en dan uit die kleine tubes. Kingstown hangover staat zeker dikgedrukt voor volgend jaar op de lijst.

En dan de shows, echt heerlijk! Mooie opbouw, heerlijk geweld maar niet té. Lekkere variatie, jammer voor Stefan van de muziek halverwege maar dat herstelde zich gelukkig weer. Echt fantastische show en toetje.

Kudos voor de organisatie, bediening was prima en iedereen kon het goed zien. Vriendelijke mensen die het allemaal in goede banen leiden. Paar losers die binnen wilden komen en maar weer bewijzen dat beveiliging nodig is bij zoiets. Maar hé, prima avond gehad!

Als eerste hulde aan de organisatie. Dit evenement zat super strak in elkaar. Jammer van het eten maar dat ging buiten de macht van stefan om en is inmiddels vergeven en vergeten. Veel vuurwerk gezien, mooi vuurwerk en een pyromusical die er lekker op los ramt. Veel bekende gezichten gezien en gesproken. Tof om sommige van jullie ook voor het eerst ontmoet te hebben. Ondanks dat er al veel beeldmateriaal gedeeld is wil ik toch ook een paar van mijn foto's nog delen, haha!

Holten-VWC (1 van 7).jpg

Holten-VWC (2 van 7).jpg

Holten-VWC (3 van 7).jpg

Holten-VWC (4 van 7).jpg

Holten-VWC (5 van 7).jpg

Holten-VWC (6 van 7).jpg

Holten-VWC (7 van 7).jpg

Gisteren een hele mooie avond gehad in Holten, prachtig vuurwerk gezien. Demo was goed verzorgd, de suprise was echt een suprise en Het Toetje was echt schitterend. Goed georganiseerd ook. Complimenten aan iedereen. Leuk om weer vele bekenden te hebben gezien en gesproken.

Zelf heb ik maar een klein deel gefilmd, want het was zoveel mogelijk genieten.

En ook namens mij heel veel dank voor degene die de schitterende beelden hebben gemaakt.

Stefan, het was de trip uit het verre noorden meer dan waard!
Zelf heb ik niks op foto/film gezet om maximaal te genieten .
Super om mede pyros te hebben ontmoet.
Opzich vrij vlotte doorstroming al vond ik het vreemd dat er geen qr scan was maar controle van namen op een bladzijde.
De demo was goed verzorgd, erg netjes dat er werd gewacht totdat iedereen op zijn/haar gat zat.
Het toetje vond ik zelf zeer goed, de finale daarvan kreeg ik zelf nog net geen kippenvel zo goed. Bij de pyromusical zat ik af en toe met verbazing en open mond te kijken.
Dankjewel voor de fantastische shows!
Mijn toppers:
Lonestar
Mega mine
The scream
Delta fire B49
Kingstown hangover
W triple layer
Willow mayhem
Total display show
Spaanse Sydney en kamuro

Wat baal ik dat ik op vakantie ben na het zien van al dit prachtige beeldmateriaal! Hopelijk volgend jaar een nieuwe kans

Genoten tijdens de live beelden en van de video's en foto's die online blijven komen.
Ik zeg volgend jaar opnieuw. Maar dan zonder C beperkingen.
Zonder toegangsprijs vragen, groot terrein regelen met voldoende voorzieningen.
Laten we soort van Zena Trophy gewoon in eigen land gaan houden?

Genoten tijdens de live beelden en van de video's en foto's die online blijven komen.

Liever de toegangsbewijzen gewoon zo houden, het moet ergens van betaald worden en zo hou je ook een beetje de simpele zielen buiten de deur die zich sneller misdragen. Nu had je echt een perfect type mensen, alles ging gemoedelijk en er zijn naar mijn weten geen gekke dingen gebeurd.

Waarom ik dit mede zeg, je hebt op facebook verschillende vuurwerkgroepen waarvan het grote gedeelte tokkies zijn die niet zoveel met vuurwerk hebben als wij en dan puur alleen langskomen als het gratis is, met de bijbehorende 'sfeer' die ze meenemen. Bij de Trophy was dat ook echt vreselijk en heb het nu ook een paar keer gezien bij wat shows die werden aangekondigd daar waar ze dan weer op af komen.

Natuurlijk is het triest voor mensen met een kleine portomonnee maar 99% van het vuurwerk is altijd gratis te bezichtigen en helaas kosten sommige dingen gewoon geld. Net zoals een muziekfestival, als je echt fan/liefhebber bent dan kan je er voor kiezen een om kaartje te kopen voor iets waar je heel graag heen wilt en een passie voor hebt. Dan ben je ook omringt met alleen maar mensen die dezelfde passie delen en dat maakt de sfeer perfect. Het is uiteindelijk ook maar een luxe natuurlijk.

Ik snap je kritiek niet?

Wat was er mis met het terrein nu? wat was er mis met de voorzieningen nu? wat is er mis met een entree prijs??

Ik vond het allemaal top geregeld en heb een prima avond gehad. Mooi vuurwerk gezien, weer gezellig gesproken met bekende die ik al zeker 1,5/2 jaar niet meer gesproken had en dat allemaal voor maar €20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan