Stefan en co, ontzettend bedankt voor de prachtige avond! Ik heb er van genoten. Met een toegangsprijs van één 500 grammer zo ongeveer, en dan honderden kilo's vuurwerk zien, dat is het wel waard. Ik heb leuke producten op de demo gezien. Wat mij ten eerste opviel is dat de "normale" cakes en die compound van Nico aardig hoog gingen, maar toch zagen ze er wel aardig uit. Die Spaanse producten vond ik wat minder bijzonder, wel was de Kamuro echt mooi en die andere cake met kneiterharde burst mocht er ook wel zijn. The Scream van Wolff deed precies wat hij moest doen. Wat. Een. Cake.
Verder vond ik ook de producten van Magnum allemaal wel goed, de Ultimate City Trip viel mij alles mee. Mega Mine was ook prachtig. Willow Mayhem was zoals ook al op straatfilmpjes te zien echt een topper. Kingstown Hangover ook mooi, goed tempo en goede burst, net als de Sylvester Mainframe.
Maar wat mij echt positief had verrast was toch wel de 400 shots display box (of hoe die ook precies heet), voor 20mm al aardig goede knallen en prima boeketgrootte, en dan dat tempo. Zo vet. Terecht kreeg deze box applaus van het publiek.
Dan het 'toetje', die was kort maar krachtig. Mooi opgebouwd showtje, echt heerlijk ook die finale al.
Kreeg daar wel kippenvel van moet ik zeggen. Dat je oren helemaal dichtslaan van de fluiters, geweldig is dat. De pyromusical tot slotte was prachtig uitgewerkt, en wat een hoop vuurwerk tegelijk. Wederom kippenvel. Ook die salutes, zo hard, en die fluiters.
Ik heb niet te veel gefilmd, alleen het laatste stukje van het toetje, en het grootste stuk van de pyromusical. Al met al, wat een top avond! Heerlijk om weer eens vuurwerk te zien en te horen.