[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg mooie schietlijst Stefan. Ik hoop dat we die Knister Teufel van Lonestar ook nog in de pyromusical tegen gaan komen. Dat is echt machtig spul. Zoals frelst68 al heeft aangegeven, ben ik ook erg benieuwd hoe deze in het echt overkomen. Op film lijken dit pyrotechnische hoogstandjes.

En daarnaast kijk ik er natuurlijk naar uit om de toppers van Magnum in actie te zien. Onlangs tijdens een show al de Ultimate City Trip mogen bewonderen, maar artikelen als de Mega Mine, Willow Mayhem, Silvester Mainframe, stonden na de demo livestream hoog op de lijst om eens tijdens een demo later dit jaar live te beoordelen.

Zag op FB een foto van de ABA mines voorbijkomen, maar hoop toch ook dat we de ABA 38mm salutes in actie gaan zien. Die schijnen goed hard te gaan. Hoe dan ook het aftellen is begonnen.

Krijg er steeds meer zin in. Ik ben naast de dozen vooral heel benieuwd naar Nico! Mooie schietlijst zo.

Gisteren was er weer een persconferentie. Hieronder een stukje uit de letterlijke kekst van de persconferentie

En dan is de volgende vraag natuurlijk: waar geldt het coronatoegangsbewijs dan precies vanaf zaterdag 25 september? Het korte antwoord is: bij elk horecabezoek, bij alle festivals en andere evenementen, bij elk theater-, concert of bioscoopbezoek, en bij alle professionele sportwedstrijden.

Valt de vuurwerkshow ook onder de noemer ‘andere evenementen’ en is een coronatoegangsbewijs noodzakelijk?

Ik wil graag kaarten bestellen, na de show wil ik niet meer rijden. Is er een hotel in de buurt of b en b?

Waarom willen velen graag staan? Als het zou mogen (en het mag dus niet), zou ik het niet erg vinden. Heb ik een extra stoel om mijn benen op te leggen. :rolleyes:

Jup maar je weet pas na bestellen waar de show is en ik weet dat holten vrij ruim is opgezet. Geen zin om 5 km te moeten lopen. Verwacht ook geen ruim aanbod aan taxi's.

Beste allemaal,

Op al jullie vragen zijn de meest actuele antwoorden te vinden via www.vuurwerk-holten.nl/10jaar. Hier vind je ook de actuele informatie met de laatste stand van zaken m.b.t. coronamaatregelen.

Ik wil hier best wel antwoorden geven maar het verandert nogal eens dat gegeven antwoorden hier voor verwarring kunnen zorgen omdat deze volgende week wel eens haaks kunnen staan op een antwoord wat ik nu geef.

Wat je dus leest via de link is geldend op moment van publicatiedatum die bovenaan staat.

Ahh zin in man! Wordt zo tof weer eens echt een vuurwerkshow te zien, lekker kruidsnuiven. Blij dat we met zijn 2e een ticket hebben gescoord voor het eten. Wordt een mooie avond!

Ik ben helaas verhinderd op deze avond, maar ik vind het echt top hoe jullie dit organiseren !
Kudo's voor jullie :applause:
En uiteraard zie ik de beelden van de avond graag tegemoet nadien ...

25 september = UITVERKOCHT

Helaas kun je geen kaartjes meer kopen voor ons feestje op 25 september ��.
Niet getreurd... Voor de thuisblijvers zal er een livestream zijn via diverse vuurwerk gerelateerde Facebookpagina's.

POSTER10JAARVWSvierkantUITVERKOCHT.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan