(Freakactie 2021) Vuurwerk Vathorst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Allemaal,

Er zit inderdaad een flinke laag stof op de webshop. Komende week zullen er weer een aantal artikelen worden toegevoegd aan de webshop. Wellicht zit er iets tussen voor jullie! Hierover binnenkort meer.

Met vriendelijke groet,
Dave Brandsen
Yeee, daar ben ik blij mee. :D heb al 2 bestellingen staan, heb nog wat producten op het oog. Ben benieuwd naar de nieuwe.
Zal de website in de gaten houden :D

Komen de Hardstyle Box, Spinnerz 2 Colors en de 1.2 Glitter Willow 2 Colors nog terug in het assortiment dit jaar? Oh, en komt er nog een nieuwe weekaanbieding, deze staat er al een maand of 5 geloof ik:p

Mijn vorige post hier probeerde ik nog een subtiele hint te geven. Intussen heerst er bijna een soort verbazing over Vathorst dit jaar. Goed starten, zelfs een openings en een weekaabieding. Daarna tweemaal een update in de shop, waarbij voor een aantal producten geen voorraad gekoppelt is en dus alleen maar grijs zijn gebleven. En dat al maanden. Prima natuurlijk als dit een keuze is, maar nu wordt er ook niet meer op email gereageerd. Communicatie op het forum is helaas ook nihil. Misschien komt dit als een aanval over, maar ik vind het vooral erg jammer! Had gehoopt dat jullie met acties en een nog beter assortiment zouden komen.

Het is alleen jammer dat ondanks dat je eerdere bestellingen hebt gedaan er nog steeds een minimum bedrag van €50,00 is.

De aanbieding van de Glitterbox is scherp, maar niet zo scherp dat ik daarnaast nog voor €15,00 extra bestel

Hoi Allemaal,

Morgenavond 11 oktober om 23:59 zal de freakwebshop beëindigd worden. In die periode erna zullen wij de webshop opbouwen voor de normale verkoop.

Mvg Dave

Hoi Allemaal,

Morgenavond 11 oktober om 23:59 zal de freakwebshop beëindigd worden. In die periode erna zullen wij de webshop opbouwen voor de normale verkoop.

Mvg Dave

Hi Dave,

Komt er voor het sluiten nog een laatste stunt?:D ik laat me graag verleiden om nog eens wat budget vrij te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan