[Freakactie 2021] Vuurwerk-Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk wat top aanbieding
net nieuw hier en meteen de aanbieding krijgen waar je om vraagt

8 mooie evo cakes gescoord ��

Vrij onwaarschijnlijk,door een verscheurd politiek landschap zullen we pas heel laat een kabinet hebben,de grootste partijen willen geen vuurwerkverbod zoals vvd,pvv,cda. Mocht 'links'aan de macht komen met PvdA,groen links ,partij voor de dieren etc ,dan heeft de vuurwerkliefhebber wel een probleem.

Krijgen we met de verkiezingen een "groen" kabinet dan is het eerste wat ze verbieden de vuurwerkverkoop.
Daarom wacht ik tot na de verkiezingen met het bestellen.

Ik zie in Vierhuizen dat de Flying Hummerz per 6 stuks 3 euro kosten, zo staan ze onder Nieuw 2021. Bij 2 halen = 1 betalen staan ze ook, maar dan 2 pakjes voor 3 euro. In de winkelmand wordt het onderscheid volgens mij niet gemaakt. Het is een beetje onduidelijk, maar ik neem aan dat ze inderdaad 2 pakjes voor de prijs van 1 zijn. Klopt dit?

Ik zie in Vierhuizen dat de Flying Hummerz per 6 stuks 3 euro kosten, zo staan ze onder Nieuw 2021. Bij 2 halen = 1 betalen staan ze ook, maar dan 2 pakjes voor 3 euro. In de winkelmand wordt het onderscheid volgens mij niet gemaakt. Het is een beetje onduidelijk, maar ik neem aan dat ze inderdaad 2 pakjes voor de prijs van 1 zijn. Klopt dit?
Dat klopt helemaal.

Hey vuurwerkoutlet
is het voor jullie nog mogelijk om aan de volgende cakes te komen??

Volt white red rebel
Pyroshow blue peony with blue tail and mine
Pyroshow blood red peony with blood red tail and mine
Pyroshow neon green peony with neon green tail and mine
Pyroshow lemon peony with lemon tail and mine
Pyroshow silver peony with silver tail and mine

Deze mis ik nog in haulerwijk :angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan