[Freakactie 2021] Vuurwerk-Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom maak je je druk over een verbod? Dat is nu toch niet aan de orde? En mocht dat ooit wel komen, dan weten de mensen van Outlet toch ook niet wat voor voorwaarden er zijn?

Afgelopen jaar heeft Outlet ook met iedere klant een passende oplossing gevonden, je leest ook geen negatieve reacties over dit bedrijf. Als je Outlet een beetje kent weet je dat ze altijd dingen netjes oplossen.

Waarom maak je je druk over een verbod? Dat is nu toch niet aan de orde? En mocht dat ooit wel komen, dan weten de mensen van Outlet toch ook niet wat voor voorwaarden er zijn?

Afgelopen jaar heeft Outlet ook met iedere klant een passende oplossing gevonden, je leest ook geen negatieve reacties over dit bedrijf. Als je Outlet een beetje kent weet je dat ze altijd dingen netjes oplossen.

Ik hoor het gewoon graag even vooraf van de winkel zelf in de afweging bij welke winkel(s) ik ga bestellen.

Ik zie dat in joure de white red rebel is toegevoegd allen deze heeft nog een prijs van 29,99 klopt dit?
Vorig jaar stond deze bij jullie nog voor iets van 16 euro te koop?

Ik zie dat in joure de white red rebel is toegevoegd allen deze heeft nog een prijs van 29,99 klopt dit?
Vorig jaar stond deze bij jullie nog voor iets van 16 euro te koop?

Dit product is momenteel niet op voorraad en dus niet te bestellen. Je kunt hem wel vinden als je de zoekfunctie gebruikt. Je ziet daarom alleen de adviesprijs en er is (nog) geen actieprijs aan gegeven.

Ook dit jaar is de vrijmarkt online, maar de leukste vrijmarkt is natuurlijk een vrijmarkt met vuurwerk! Op Koningsdag krijgt iedereen 10% korting op het hele assortiment! Vul bij het afrekenen de code LANGLEVEDEKONING in en de korting wordt direct zichtbaar.

De code is te gebruiken op 27 april van 6:00 tot 23:59 uur in de online shops van Groningen, Haulerwijk, Joure en Vierhuizen. Geldig op het hele assortiment, alleen de weekactie is uitgesloten.

Dat wordt vuurwerkshoppen als een Koning! :handsup:

koningsdag2021_social.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan