Battle stars

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 529
Artikelnaam: BATTLE STARS
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 300 shots
Effectomschrijving: 300 mega raketten worden met harde crackling en veel lawaai de lucht in geramd. Een waar mega spektakel.
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: 18,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl
529_battle_stars_rubro_vuurwerk_copy.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prima fluitbakkies, had er 4 voor 6 eu p/s op de kop getikt voor die prijs zeker de mooie waard. Tempo is prima en herrie is het zeker

Prima fluitbakkies, had er 4 voor 6 eu p/s op de kop getikt voor die prijs zeker de mooie waard. Tempo is prima en herrie is het zeker

6 euro per stuk? Goedkoop zeg. Ik heb hem voor 9 euro besteld. Vind ik alsnog goed te doen, in Duitsland betaal je ongeveer hetzelfde. Nog meer mensen die ervaring met deze fluitbak hebben?

Ik ken deze fluitbak niet, maar heb wel het bakkie van burnit ook 300 shots gehad. Prijstechnisch veel interessanter want deze was € 7,- ongeveer.
Deze adviesprijs is echt niet te doen €18,50.

Ik had m voor €9 euro, eerste keer maar zeker de laatste. Veel te langzaam, hij duurde meer dan 3 minuten. Liever een snel 150 shots bakkie dan een slome van 300

Nog niet echt productfilmpjes van, ik had hem voor € 6,50 en vond het prima. Wel volgende keer in een projectje zetten denk ik.

Ik had m voor €9 euro, eerste keer maar zeker de laatste. Veel te langzaam, hij duurde meer dan 3 minuten. Liever een snel 150 shots bakkie dan een slome van 300

die van de Lidl (Duitsland) kost 8,99 en is tussen de 5 & 10 sec helemaal leeg
( je kan de dopjes weer horen vallen :D )

Ik had een vergelijkbare (neon mosqitos) bij arentz gekocht voor die prijs blijkt nu ik het opzoek. Voor deze 9,95 betaald.

Ja dacht al, Neon Mosquitos is 225 schoten, ook leuk bakje, heb de Neon Mosquitos 2016-2017 gehad.
Battle Stars 2018-2019. Wil dit jaar wel weer paar van die 200/300 shots fluitbakken halen, voor goeie prijzen.

Back
Bovenaan