[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dit moment hebben we toch een aardige collectie:

Magnum Volcano
Firewall
Jumping Jelly Beans
Titanium Vulcano
Happiness
Toverfontein assortiment
Popcorn Fountain
Proline Arch Fountain
Paradise Fountain

Funke Silberfontänen
Funke Silbertürme

En Hansdampf van Weco de hardloper van afgelopen jaar op CAT1

Welke zou je dan eventueel nog willen zien ideeën ?

Ik bedoel de echt langdurige kwaliteitsfonteinen.

De funke f2 fonteinen
En ik noem een voorbeeld want ik kom zo 1 2 niet op fonteinen. Maar dan denk ik toch richting de goldconic van lesli. Zulk soort fonteinen/vulkanen

Zonder crackling en mooie kleuren vind ik persoonlijk wel nice. Crackling fonteinen genoeg.

En een echt goede fluitbak volgens mij had cafferata er 1 1500 shots geloof ik. Hoe meer shots hoe beter.

Hallo Vuurwerkfreaks,
Ik ga dit jaar ook de sites in de gaten houden hier gaat het al behoorlijk los:yes:
Er komen nou fontijnen voorbij deze vind ik ook altijd leuk om er een aantal bij te hebben.
Die snow flake fountain ziet er zeker goed uit mocht ie op de site komen kan ik hem best gaan bestellen,
wat hier al word aangegeven de carackling crystal vorig jaar gehad echt een topfontein voor een leuke prijs pak ik deze zeker weten mee

nog nooit besteld bij Vuurwerk Almere hier gaat misschien wel verandering in komen:handsup:

Kleine bestelling gedaan met de nieuwe Vulcan spulletjes! Helaas was iemand me net voor met de laatste Happiness, ik heb op mijn beurt nog 1 setje Toverfonteinen overgelaten.

Kan niet wachten op wat er nog komen gaat dit jaar, krijg er steeds meer zin in!

Kleine bestelling gedaan met de nieuwe Vulcan spulletjes! Helaas was iemand me net voor met de laatste Happiness, ik heb op mijn beurt nog 1 setje Toverfonteinen overgelaten.

Kan niet wachten op wat er nog komen gaat dit jaar, krijg er steeds meer zin in!
Sorry dat was ik

Sorry dat was ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan