[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had je toevallig nog gekeken of je nog aan de insane kon komen? Heb nog wel wat meer Evo cakes die ik graag zou willen

Je bedoelt Funke cat1 ik had verwacht dat ik vandaag een mail had terug gekregen voor de aantallen karton.

Alleen ik heb niets nog even binnen Hansie en Original Meter Pakket zijn we zeker maar dat doe ik dan even gelijk allemaal op de shop onder cat1.
Ook even afwachten dan maar heb in ieder geval bengal feuer red kunnen bemachtigen das al fijn

Deze staan al in de bunker vanaf maart 2020 :D Ik zou het uit mijn hoofd nu even niet weten.

Bedankt voor je antwoord, maar dan pas ik voor alle zekerheid :).

De boeketten van de Mega Willows zijn zo goed als gelijk aan elkaar, geen verschil in batches. Waar wel verschil in zit is de manier van schieten. Batch 2018 schoot één rij in één keer de lucht in wat echt gaaf is in geluid om te horen! Batch 2019 schoot meer als een waaier wat voor vele ook goed is, maar persoonlijk is dit voor mij een no-go voor een W-Shape box. Dan zou ik eerder de W-Triple layer nemen. Batch 2020 is weer onbekend, ofwel een gok. Zo ook Batch 2021 want daar is momenteel niks over bekend (bij mij in ieder geval niet).

Mocht je batch 2018 hebben of 2020 hoor ik dat graag of in dit topic :thumbup:

Bedankt voor je antwoord, maar dan pas ik voor alle zekerheid :).

De boeketten van de Mega Willows zijn zo goed als gelijk aan elkaar, geen verschil in batches. Waar wel verschil in zit is de manier van schieten. Batch 2018 schoot één rij in één keer de lucht in wat echt gaaf is in geluid om te horen! Batch 2019 schoot meer als een waaier wat voor vele ook goed is, maar persoonlijk is dit voor mij een no-go voor een W-Shape box. Dan zou ik eerder de W-Triple layer nemen. Batch 2020 is weer onbekend, ofwel een gok. Zo ook Batch 2021 want daar is momenteel niks over bekend (bij mij in ieder geval niet).

Mocht je batch 2018 hebben of 2020 hoor ik dat graag of in dit topic :thumbup:

Als ik er ben kijk ik even voor je in de bunker.

Je bedoelt Funke cat1 ik had verwacht dat ik vandaag een mail had terug gekregen voor de aantallen karton.

Alleen ik heb niets nog even binnen Hansie en Original Meter Pakket zijn we zeker maar dat doe ik dan even gelijk allemaal op de shop onder cat1.

Ben benieuwd! Blijven echt mooie producten dat spul van Funke. Nog even afwachten dus :).

Sorry was een te persoonlijke foto, inmiddels verwijderd.

Maar wat ik zeggen wou.

Erg bedankt Dennis voor de service met Mad max en Cosmopolis van Pangu. Net bestelling 1000 geplaatst. Stond vorige week nog op 952

Laatst bewerkt:
voorraad weer beschikbaar in de shop:

Pangu Fireworks Cosmopolis
Pangu Fireworks Mad Max

Professional Style Splitting Rainbow
Professional Style Ghost Blaster
Professional Style Willow Blaster

Weco Vuurwerk Splitting Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan