Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dennis,
Kan je toevallig van Evolution - Blue falling spirits regelen? Of is dat uitloop?
Wanneer komt funke erop?
Ga even voor je kijken heb toevallig alles voor me liggen op de tafel
Ook even afwachten dan maar heb in ieder geval bengal feuer red kunnen bemachtigen das al fijnJe bedoelt Funke cat1 ik had verwacht dat ik vandaag een mail had terug gekregen voor de aantallen karton.
Alleen ik heb niets nog even binnen Hansie en Original Meter Pakket zijn we zeker maar dat doe ik dan even gelijk allemaal op de shop onder cat1.
Dennis, als je de Mega Willows besteld. Welke batch krijg je geleverd?
Deze staan al in de bunker vanaf maart 2020Ik zou het uit mijn hoofd nu even niet weten.
Bedankt voor je antwoord, maar dan pas ik voor alle zekerheid.
De boeketten van de Mega Willows zijn zo goed als gelijk aan elkaar, geen verschil in batches. Waar wel verschil in zit is de manier van schieten. Batch 2018 schoot één rij in één keer de lucht in wat echt gaaf is in geluid om te horen! Batch 2019 schoot meer als een waaier wat voor vele ook goed is, maar persoonlijk is dit voor mij een no-go voor een W-Shape box. Dan zou ik eerder de W-Triple layer nemen. Batch 2020 is weer onbekend, ofwel een gok. Zo ook Batch 2021 want daar is momenteel niks over bekend (bij mij in ieder geval niet).
Mocht je batch 2018 hebben of 2020 hoor ik dat graag of in dit topic![]()
Als ik er ben kijk ik even voor je in de bunker.
Je bedoelt Funke cat1 ik had verwacht dat ik vandaag een mail had terug gekregen voor de aantallen karton.
Alleen ik heb niets nog even binnen Hansie en Original Meter Pakket zijn we zeker maar dat doe ik dan even gelijk allemaal op de shop onder cat1.
We heeft deze wel eens geschoten ?
En is er eventueel intresse in ?