[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede avond

Ik heb zojuist een mail verstuurd naar iedereen die een order had staan voor eind januari op CAT1 gebied.

Tevens heeft iedereen ook meteen een aangepaste datum gekregen en een nieuwe ophaal bon.

Zo als in de mail ook beschreven kunnen we eerder open dan gaan we dat zeker doen voor afhaal.

Sorry het is niet anders maar ik hou jullie op de hoogte.

Wauw, jij bent snel zeg! Ik had nog niet eens aan mijn bestelling gedacht na de persco, maar ik had alweer een mailtje van je. Top!:thumbsup: Laten we hopen dat het eerder kan, maar zo niet dan is het niet anders. Ik heb er alle vertrouwen in dat je doet wat mogelijk is.

Zojuist nog vrij gekomen in de voorraad:

Eurostar de Exploding Vulcanno
Eurostar de Pulp Cannon
3901 Vuurwerk Almere Haven
Vulcan de Sky Screamers 2.0:D
Broekhoff de Megamine
Evolution Blushing Crossettes

Wauw, jij bent snel zeg! Ik had nog niet eens aan mijn bestelling gedacht na de persco, maar ik had alweer een mailtje van je. Top!:thumbsup: Laten we hopen dat het eerder kan, maar zo niet dan is het niet anders. Ik heb er alle vertrouwen in dat je doet wat mogelijk is.

Yep kan het eerder dan zullen we dat zeker doen en gaan we gewoon de eerste zaterdag open.

Maar ook dan ontvang je op tijd een mail van me.

Dennis, weet je al méér van funke silberturme en de bengal feuer? Zou deze ook graag willen...

op dit moment heb ik dit gevonden :

Hansie pansie f1 daar was intresse in ?

En in de funke artikelen ?

Silverfontänen f1
Silberturm f1 fonteinen
Starkids f1

Original Meter Pakket

En ben het even aan het rond maken.

Bij mijn bestelling stond als keuze afhalen op 21 februari, dat is toch 30 januari?

Hoi ik denk 27 februari

Zie mail die gisteren verstuurd is.

Staat die op 21 stuur me dan even een pm kijk ik hem meteen even na voor je!

Ik heb zojuist een mail verstuurd naar iedereen die een order had staan voor eind januari op CAT1 gebied.

Tevens heeft iedereen ook meteen een aangepaste datum gekregen en een nieuwe ophaal bon.

Zo als in de mail ook beschreven kunnen we eerder open dan gaan we dat zeker doen voor afhaal.

Sorry het is niet anders maar ik hou jullie op de hoogte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan