[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de rondleiding door de bunkers Dennis:wink: en natuurlijk de gave poster die gaat in de vitrinekast thanks voor de goede service

Robin

Was relaxed vanmiddag, gezellig en weer ff het gevoel de vuurwerkinkel in te gaan om F2 te halen. Danwel F1, maakt niks uit... bunker in geweest en gepraat.

Dit moeten winkels vaker doen, zeker leuk :) En bedankt voor de poster.

Dit weekend vanaf 00:01 een Paas Actie :D

Dit weekend 8% extra korting vanaf €99,00 op je totaal order.

De korting wordt berekend in de winkelwagen.

Deze actie loopt tot 2e paasdag 22:00

Al vast fijne paasdagen

Bekijk bijlage 61395

Iedereen weer bedankt die langs is geweest en bedankt voor de reacties.

We gaan van de week even beslissen welke zaterdag we weer open gaan.
Aangezien er nog wat nieuwe artikelen bij komen in CAT1 en deze willen we ook dan meteen kunnen aanbieden.

Verder iedereen fijne paasdagen

Goede Morgen

het is even niet mogelijk om te bestellen ik ben achter de schermen bezig met een aantal dingen.

Ik meld weer als het mogelijk is ( Rond 14:00 ben ik wel weer klaar )

Goede avond

Er was als eerst een vraag over een artikel:

De Jumping Jelly Beans van Vulcan is helaas uitloop en komt niet meer terug op voorraad vandaag even extra navraag gedaan of er nog voorraad beschikbaar was maar helaas.

Ze gaan nog wel even een extra telling in de bunkers mocht er nog een karton tussen zitten dan hoor ik het van ze.

Ik weet even niet meer wie het gevraagd had vandaar doe ik even zo.

Verder zijn we afgelopen zaterdag open geweest voor cat1 wat weer een succes was maar de voorraad wordt erg klein inmiddels.

8 mei gaan we weer open voor afhaal we zullen dan ook zorgen dat we fakkels in diversen kleuren beschikbaar hebben ook in het Oranje en Rood Wit Blauw zo als gevraagd is.

Dennis

Komt er verder nog iets extra's aan cat. 1 op de website? Of leuke cadeautjes zoals die gave poster?

Vanavond gaan we Stadionfakkels aanvullen na veel zoek werk gevonden:D

Wel beperkt leverbaar in diversen kleuren:

Zo lang de voorraad beschikbaar is

Oranje natuurlijk voor aankomend voetbal
Rood Wit en Blauw
Geel
Groen

Is het geen leuk idee om 8 mei een meeting te maken ? Zat stookplekken rondom, beetje praten en genieten.
Met de regels voor het nep corona dan ? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan