Stoken in de Maasstad !

Update !

Heerlijke cake van Broekhoff van de pyroshow lijn.
Echte showcakes !

Leuke single shots ;)

En als laatste de Templar. Pyrolunatic had deze in ze collectie voor de 2e keer. Wat mij betreft verdient deze box wel wat meer aandacht. Echt een kicke bak!

:bye:

Lekkere update hoor. Die templar heeft al paar keer op de wish-list gestaan, maar is er nog niet gekomen helaas.

Zo nog maar een paar uurtjes te gaan en dan mogen we weer onze mooie spulletjes ophalen :cool:
Hierbij alvast een unboxing video.

Allemaal de beste wensen voor 2020 !:cool:
Het was weer een oud en nieuw voor in de boeken!
Waanzinnig weer hier gehad. Het werd nog even spannend want er was net voor 6e ineens een hoop mist te zien. Maar zeker na een goed uur was deze verdwenen.

Ik heb ook weer gefilmd dit jaar ! Nog wel met mijn oude camera. De nieuwe moet ik nog een beetje onder de knie krijgen wat betreft instellingen.

Hierbij de collectie voor 2019-2020.
IMG_1331.jpg

IMG_1320.jpg

IMG_1314.jpg

Helaas was 2019 een jaar om maar snel te vergeten. Onze vriend is helaas te vroeg heen gegaan. 27 jaar.. veelste jong. Daarom hebben wij voor hem 27 pijlen afgeschoten en het afgesloten met een Terremoto 1s.
Aangestoken door zijn eigen vader. Onder toeziend oog van zijn eigen moeder. Mooier kon het niet
We gaan je missen vriend!

20191230_201531.jpg

IMG-20191230-WA0042.jpg

Dat filmpje zorgt hier voor de nodige kippenvel zeg. Zeer mooi eerbetoon aan jullie vriend. Vreselijk om mee te maken, maar respectvol om hem zo te eren.

2 Belachelijke goeie cakes !

Ojaaa en ook tijdens oud en nieuw 2020/2021 gaat er in de Maasstad gewoon gestookt worden :)

Die 20mm bakjes kan ik echt waarderen zeg. Deze is ook weer super dik. Jammer van de pauzes dat wel.

Toch wel de hardste van NL denk ik zo :cool:

Back
Bovenaan