[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Subaru / Valk, hebben jullie al een idee wanneer het geld wordt terug gestort voor wie daarvoor heeft gekozen? Ik zie bij andere freakwinkels dat die al hebben terug gestort, dus was even benieuwd hoe het er bij jullie voor staat.

Alvast bedankt voor je antwoord!

Goedenmorgen

We willen eerst zoveel mogelijk alles in kaart hebben alvorens we beginnen met afwerken van alles dit scheeld een hoop tijd en ellende voor iedereen.
Dus het komt goed elke optie word verwerkt en uitgevoerd .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmorgen

We willen eerst zoveel mogelijk alles in kaart hebben alvorens we beginnen met afwerken van alles dit scheeld een hoop tijd en ellende voor iedereen.
Dus het komt goed elke optie word verwerkt en uitgevoerd .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Snap ik, maar ik ga er van uit dat iedereen inmiddels z'n keuze wel heeft doorgegeven toch? Maar goed, we wachten af, no problem, ik kan nog eten... :D

Netjes snel een mail gehad van vuurwerkperdoos. Ik heb mijn order doorgeschoven naar volgend jaar. Vandaag al de nieuwe orders/facturen ontvangen. Echt top van vuurwerkperdoos :D

Netjes snel een mail gehad van vuurwerkperdoos. Ik heb mijn order doorgeschoven naar volgend jaar. Vandaag al de nieuwe orders/facturen ontvangen. Echt top van vuurwerkperdoos :D

Ik had vorig jaar ook doorgeschoven, was idd prima geregeld, alleen ik heb er geen vertrouwen meer in. Ik denk dat het afgelopen is met onze hobby, dus vandaar nu maar geld terug gevraagd. Als ik er naast zit dan bestel ik zeker weer opnieuw volgend jaar, prima winkel!

Wel mail gekregen, maar met bevestiging voor keuze die ik juist niet had gemaakt. Heb maar een mail teruggestuurd.

Ik had vorig jaar ook doorgeschoven, was idd prima geregeld, alleen ik heb er geen vertrouwen meer in. Ik denk dat het afgelopen is met onze hobby, dus vandaar nu maar geld terug gevraagd. Als ik er naast zit dan bestel ik zeker weer opnieuw volgend jaar, prima winkel!
hier hetzelfde, geloof er ook niet meer in

Mijn gedachten ook, hoe klote ik het ook vind. Maar laten we hopen dat we het mis hebben.

Hier inmiddels ook de nieuwe bonnen al binnen. Hoop dat het volgend jaar allemaal wel door mag gaan en uitgeleverd mag worden. Een ding is zeker, de gewenste bestelde artikelen staan vast voor een scherpe prijs. Volgend jaar krijg je mogelijk wel prijs stijgingen vanwege schaarste en de dure zeecontainers.

Al 2 jaar is heel duidelijk vanwege Corona een verbod gekomen. Zodra alles weer min of meer normaal wordt, hoop ik dat we toch nog enkele jaren nog kunnen genieten van vuurwerk. Ik heb dus alles doorgeschoven naar volgend jaar. Op den duur komt er na een paar jaar vast en zeker wel een algeheel verbod, maar volgend jaar gaan we knallen!

Laat ik maar de duif van 2021 worden (even in het topic van 2020 gekeken)

Voor welke datum kan ik mijn geld verwachten?

En voor alle moraalridders, ik ben geen freak, bank of arme sloeber die niet met geld kan omgaan.

Alvast bedankt.

En voor alle moraalridders, ik ben geen freak, bank of arme sloeber die niet met geld kan omgaan.

Alvast bedankt.
Ik snap je hoor, ben ook geen sloeber, maar zou ook wel wat info willen. Het kverbod kan geen verrassing zijn. Je zou verwachten dat ze e.e.a. geregeld hebben van te voren.

Alvast bedankt.
Ik snap je hoor, ben ook geen sloeber, maar zou ook wel wat info willen. Het kverbod kan geen verrassing zijn. Je zou verwachten dat ze e.e.a. geregeld hebben van te voren.

Goedenavond

Geduld blijft een schone zaak alles word netjes geregeld en afgehandeld zoals ook in de mail stond.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan