[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nog geen bericht gehad, is de site inmiddels al volledig?
Klopt de film van de salutebox van vuurwerktotaal nog wel? Op verschillende YouTube films is het meer een sierblok met Ti salute dan een salutebox...

Lijkt erop alsof Subarufreak weer op vakantie is :p

Wanneer kunnen we de brief verwachten of ander nieuws/updates/aanbiedingen? Ben wel benieuwd…

Heb laatst maar wat besteld nu de bestellingen eventueel de zelfde afhaaltijd kunnen krijgen.

Als de bon er "ooit" nog gaat komen haal ik daar ook nogwel wat leuks van. Wel erg jammer dat er zoveel tijd verstreken gaat, inmiddels is het weer bijna oktober. De tijd dat normaalgesproken de niet freak winkels open beginnen te gaan..

Als een systeem met kortingen moeilijk te administreren/realiseren zijn, dan kan eventueel een leuk compoundje extra misschien ook een optie zijn? Of handmatig 10% van de 2020 bestelling terugboeken?

Zou hier best wel wat willen bestellen, alleen laat ik dit toch maar aan me voorbij gaan n.a.v. alle recensies en de communicatie van VWPD

Lees ik het nou goed dat de mensen die de bestelling hebben laten staan nog steeds geen bericht of iets dergelijks hebben ontvangen?

Lijkt erop alsof Subarufreak weer op vakantie is :p

Wanneer kunnen we de brief verwachten of ander nieuws/updates/aanbiedingen? Ben wel benieuwd…

Goedenmiddag

Nou nee ben niet weer met vakantie hoor was het maar waar, ben helaas een tijd goed ziek geweest helaas en daardoor niet echt bezig geweest met vw fora's ed .
Betreffende nieuwe producten op de site, vanaf eind september gaan we de site aanpassen met de nieuwe producten en updates, rond die periode zal er ook een nieuwe aanbieding komen.
Wat betreft de 10% korting waar iedereen zo huiferig over is, wij hebben zelf aan alle klanten die de bestelling doorschoven deze aanbieding gedaan toen het verbod dus niemand hoeft dan ook bang te zijn dat men dit niet zal ontvangen, er word ook hard gekeken hoe we dit het beste kunnen aanpakken, maar omdat dit niet een algemene kortingsactie is( dus openbaar op de site voor iedereen) maar puur voor een aantal klanten, is dit ingewikkelder om dit via de site te doen, en een kortingsbon via de post daarin tegen kan alleen terplekke voldaan worden in de winkel, en aangezien wij klanten over heel Nederland hebben is ook dit niet een hele logische oplossing.
Dus echt we doen ons best, het komt goed, maar heb geduld aub.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag

Nou nee ben niet weer met vakantie hoor was het maar waar, ben helaas een tijd goed ziek geweest helaas en daardoor niet echt bezig geweest met vw fora's ed .
Betreffende nieuwe producten op de site, vanaf eind september gaan we de site aanpassen met de nieuwe producten en updates, rond die periode zal er ook een nieuwe aanbieding komen.
Wat betreft de 10% korting waar iedereen zo huiferig over is, wij hebben zelf aan alle klanten die de bestelling doorschoven deze aanbieding gedaan toen het verbod dus niemand hoeft dan ook bang te zijn dat men dit niet zal ontvangen, er word ook hard gekeken hoe we dit het beste kunnen aanpakken, maar omdat dit niet een algemene kortingsactie is( dus openbaar op de site voor iedereen) maar puur voor een aantal klanten, is dit ingewikkelder om dit via de site te doen, en een kortingsbon via de post daarin tegen kan alleen terplekke voldaan worden in de winkel, en aangezien wij klanten over heel Nederland hebben is ook dit niet een hele logische oplossing.
Dus echt we doen ons best, het komt goed, maar heb geduld aub.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Eerlijk gezegd best vreemd, het is bijna oktober en men weet nog steeds niet hoe je de klanten die een positief gebaar hebben gedaan naar valk te berichten over jun extraatje..... kom op zeg, stuur die mensen een digitale coupon ofzo. Ik heb Valk best hoog zitten, maar hier wordt best gefaald.

Dat klopt helemaal… dit zou na de vakantie gebeuren, maar tot op heden nog niks ontvangen of gehoord. Het enige wat we elke keer horen, net als het laatste bericht van Subarufreak, is dat ze er druk mee bezig zijn. Alle begrip voor het feit dat je lang ziek bent geweest, maar de situatie is wel een beetje om moe van te worden.

Je kan bij het afrekenen gewoon een code invullen.. Dus ik begrijp niet zo goed waarom er dan niet een persoonlijke 10% kortings code word verstuurd naar de mensem die daar recht op hebben..
Ik heb echt heel veel geduld, maar van februari tot oktober (dat zal het wel worden) nadenken over een oplossing vind ik best lang duren..

Ik denk dat het probleem hem zit in niet 10% korting maar een 10% van je bestelde waarde als coupon. De een geeft €100 uit en heeft dus maar recht op €10 terwijl de ander €1000 uitgeeft en dus recht heeft op €100 korting.

Al met al ben ik het er zeker mee eens dat het allemaal veel en veel te lang duurt. Ik denk dat we blij mogen zijn als we dit seizoen de korting nog kunnen gebruiken.
Om hoeveel klanten gaat het? maak een unieke code aan per persoon voor het bedrag wat hij/zij heeft besteld en laat die code eenmalig gebruiken, dat hij vervalt als je hem hebt uitgegeven. Er zijn vast wel wat slimme itc mensen beschikbaar die dit zo gefixed hebben.

Laatst bewerkt:
Begrijpelijk dat dat wellicht net wat lastiger is om te realiseren, maar ze hebben dit vorig jaar zelf aangeboden… dat ze tegen wat moeilijkheden aanlopen is te begrijpen maar inderdaad duurt het al met al gewoon te lang

Laten ze eerst al hun problemen maar eens oplossen.
Zolang ik geen oplossingen / klantgerichtheid zie, sla ik VWPD dit jaar over.
Als ik mijn bestelling niet had doorgeschoven vorig jaar had ik Vwpd ook overgeslagen, mijn reactie was meer als grapje bedoeld omdat het weer zo lang op zich laten wachten voordat er iets gebeurt...:wink:

Ik zelf ondervind niet eens problemen met vpd, ja ze zijn miss niet zo snel met dingen regelen of reageren op het forum. Maar dat is per bedrijf verschillend.
Ik heb keurig al nieuwe afhaaltijden en had niet eens meer aan die 10% gedacht. Al ben ik ervan overtuigd dat dat best goed komt nog voor het einde van het jaar ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik moet zeggen, vorige keer duurde het ook even, maar uiteindelijk ben ik wel geholpen met m'n nieuwe afhaalbon. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt.

Goedenavond members/freaks

Ja er is weer een hoop reuring en ophef geweest de laatste tijd omtrent communicatie/ de duidelijkheid over de 10% uitzoekkorting voor onze klanten die zijn of haar bestelling doorgeschoven hadden, ik kan hier een heel verhaal neer gaan zetten waarom het zolang geduurd heeft(er komt via een site kortingscodes invoeren per klant met een groot klantenbestand is niet 1,2,3 gedaan) maar goed dat ga ik niet doen .
Wat ik jullie als doorgeschoven klanten kan melden is dat we alles helemaal klaar hebben en dat alles helemaal rond is .
De site is nu ingericht voor kortingscodes, en rond half okt krijgt iedereen die hier recht op heeft zijn of haar kortingscode via de mail binnen deze kan vanaf dat moment gebruikt worden voor een bestelling.
Dus bij deze is alles klaar en rond, houd dus de komende tijd je mail/spambox in de gaten voor onze mail.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Zo zie je maar weer, uiteindelijk komt het wel goed. Het heeft een tijd geduurd en dat is zuur, want de meesten willen vroeg in het jaar bestellen. Maar vergeet ook niet dat die 10% een extraatje is vanuit valk. Bedankt voor de info iig.

Mocht je nu nog steeds problemen of niet opgeloste zaken hebben met Valk. Bel ze of los het op via pm. Dan komt het vast goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan