Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wellicht een beetje off-topic, maar gaan jullie ook door het jaar heen Funke cat 1 verkopen?
Weet iemand toevallig of de prijzen die nu op de site staan ook al de prijzen zijn voor dit jaar ?
Heeft iemand toevallig nog aanraders bij vpd ( We schieten dit jaar alles per 3 )
Is er al iets bekend over wanneer de site live gaat?
Dacht hier op het forum in eerste instantie februari gelezen te hebben. we kruipen nu al richting april.
Is er een indicatie?
Hoi Marcel, dit heb ik ook, ik heb hier recentelijk ook een mailtje over gestuurd maar tot op heden nog geen reactie.Hey subarufreak, ik had het laatst een telefoontje gekregen voor het maken van een nieuwe afspraak na het doorschuiven van de bestelling vorig jaar. Ik heb de bevestiging per mail echter nog niet ontvangen, komt die nog?
Thnks!
Hey subarufreak, ik had het laatst een telefoontje gekregen voor het maken van een nieuwe afspraak na het doorschuiven van de bestelling vorig jaar. Ik heb de bevestiging per mail echter nog niet ontvangen, komt die nog?
Thnks!
Heb het al eerder gevraagd, maar geen antwoord gekregen. Komt de Cardinal of souls nog terug op vpd?
Half februari werd gezegd...