[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand toevallig of de prijzen die nu op de site staan ook al de prijzen zijn voor dit jaar ?

Heeft iemand toevallig nog aanraders bij vpd ( We schieten dit jaar alles per 3 )

Is er al iets bekend over wanneer de site live gaat?
Dacht hier op het forum in eerste instantie februari gelezen te hebben. we kruipen nu al richting april.

Is er een indicatie?

Weet iemand toevallig of de prijzen die nu op de site staan ook al de prijzen zijn voor dit jaar ?

Heeft iemand toevallig nog aanraders bij vpd ( We schieten dit jaar alles per 3 )

Goedenavond

De prijzen op de site zijn de hanteerbare prijzen dus deze kloppen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Is er al iets bekend over wanneer de site live gaat?
Dacht hier op het forum in eerste instantie februari gelezen te hebben. we kruipen nu al richting april.

Is er een indicatie?

Goedenavond

Het klopt dat ik/wij hadden aangegeven dat halverwege februari de site online zou gaan, alleen ondervinden wij tot op heden veel problemen met het POS betaal/inlog systeem en aangezien deze nog niet functioneerd kan de site helaas nog niet online wij balen er ook heel erg van en achter de schermen word er hard aan gewerkt maar helaas zijn we daar nu even nog afhankelijk van .
Zodra het probleem/ bug's eruit zijn en wij online gaan zal ik dit hier gelijk vermelden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hey subarufreak, ik had het laatst een telefoontje gekregen voor het maken van een nieuwe afspraak na het doorschuiven van de bestelling vorig jaar. Ik heb de bevestiging per mail echter nog niet ontvangen, komt die nog?

Thnks!

Hey subarufreak, ik had het laatst een telefoontje gekregen voor het maken van een nieuwe afspraak na het doorschuiven van de bestelling vorig jaar. Ik heb de bevestiging per mail echter nog niet ontvangen, komt die nog?

Thnks!
Hoi Marcel, dit heb ik ook, ik heb hier recentelijk ook een mailtje over gestuurd maar tot op heden nog geen reactie.

Voor mij geldt hetzelfde...

Trouwens ik zie de Cardinal of Souls ineens niet meer op de website staan... Komt die nog terug?

Thnks!

Goedenmiddag

Dat klopt we maken eerst ale telefoontjes en dan krijgt ieder een mail erover, dus even geduld tot wij alle klanten gesproken hebben hierover.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

UPDATE .

goedenmiddag members/freaks

Bij deze even een leuk nieuwtje, de volgende importeur is rond en wederom niet de minste ook wij hebben een positief gesprek afgerond en gaan per ditjaar argento in ons assortiment opnemen en verkopen.
De producten zullen zsm alvast aan de site worden toegevoegd.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Heb het al eerder gevraagd, maar geen antwoord gekregen. Komt de Cardinal of souls nog terug op vpd?

Goedenmiddag

Sorry heb er denk ik overheen gelezen, maar we gaan even nakijken of dezen nog terug gaan komen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Is er inmiddels al meer duidelijkheid wanneer dat jullie open gaan? Het is nogal stil namelijk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan