brian the freak
VWC lid
Ik gok op TNT (rubro) als nieuwe importeur ? Zou wel top zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goed nieuws nog even afwachten dus.
Kunnen we ook tegen die tijd een mail verwachten mbt doorschuiven van bestellingen? Puur uit nieuwsgierigheid...
Ik gok op TNT (rubro) als nieuwe importeur ? Zou wel top zijn.
Ik dacht dat we gebeld zouden worden over de dag/tijd voor dit jaar? Hoe zit het met mensen die niet op het forum actief zijn en de huidige bestelbon gaan gebruiken?Goedenmiddag members/freaks
Allereerst kan ik aan alle klanten die zijn of haar bestelling heeft door geschoven naar dit jaar melden dat allen inmiddels een mail van ons hebben ontvangen over hoe dat nu verder gaat verlopen.
Veder kan ik jullie alvast melden dat wij met een aantal inporteurs in gesprek zijn om ons assortiment NOG meer uit te breiden voor jullie.
De eerste waarvan we er snel mee uit waren is KATAN wij zullen vanaf dit jaar niet alleen de speciallijn van hun gaan voeren maar zullen wij alle boxen van KATAN op vuurwerkperdoos gaan aanbieden, mocht er onverhoopt een box niet tussen staan(dan mail mij via hier of via vuurwerkperdoos) want ook staat een product er niet bij dan is hij uiteraard wél bestelbaar( ook zijn cakes hierin per karton bestelbaar, dus is daar interesse voor dan mail mij gewoon via hier of vpd dan ga ik daarmee aan de slag).
De 2e en nieuwe inporteur in deze is BROEKHOFF, ook van deze importeur zullen de boxen op vpd gaan komen, hier zijn wij uiteraard erg blij mee, en ook hier geld hetzelfde mocht je een box missen(of een cake per krt willen bestellen dan is dit uiteraard mogelijk).
Naast deze zijn wij met NOG 2 importeurs in gesprek over producten.
Ook kan ik jullie vast melden dat het Funke/Argento verhaal heel lastig gaat worden helaas, funke heeft nu éénmaal weinig producten voor de nederlandse markt die wij ook daadwerkelijk kunnen en mogen inkopen en het eerste jaar dat wij funke zouden gaan verkopen werd er ook maar een klein deel van het totaal ingekochte vw geleverd, dus wij weten in deze nog niet goed hoe wij hiermee verder gaan.
Verder horen wij uiteraard nog graag van jullie wat er volgens jullie nog meer aan producten/importeurs op onze vpd zou moeten komen zodat wij daar eventueel mee nog mee aan de slag zouden kunnen gaan.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ik dacht dat we gebeld zouden worden over de dag/tijd voor dit jaar? Hoe zit het met mensen die niet op het forum actief zijn en de huidige bestelbon gaan gebruiken?
Er waren destijds mensen (waaronder ik) die perongeluk een foutief email adres hadden ingevoerd bij hun bestelling en dus ook nooit bestelbevestigingen hebben ontvangen in de mailbox, uiteraard kun je daarmee nog wel gewoon inloggen op de vuurwerkperdoos site en je bestelling terugkijken/uitprinten. In mijn geval staat er dus nog steeds een foutief email adres geregistreerd wat eindigt op hotmaill.com ipv hotmail.comwat boven aan staat. je hebt dan een mail gekregen
Erg slim gedacht ja, helaas kan het email adres niet gewijzigd worden.Als je dat weet, dan had je dat toch al 20x aan kunnen (laten) passen?