Crackling Thunderstorm

Zo! Wat een prachtproduct is dit zeg, ideaal als afsluiter van een show of project. Maar eens naar gaan kijken volgend jaar!

TE-RING wat een bak! Hier gebruikt als begin van mijn crackling project dit jaar. Ik heb deze genomineerd als cake van het jaar < 300 gram, komt er volgend jaar zeker weer. Wat een topding om in projectjes te verwerken!

TE-RING wat een bak! Hier gebruikt als begin van mijn crackling project dit jaar. Ik heb deze genomineerd als cake van het jaar < 300 gram, komt er volgend jaar zeker weer. Wat een topding om in projectjes te verwerken!

Vet begin man! Hoeveel zijn dat er tegelijk? 2 stuks maar? Komen op het lijstje voor volgend jaar!

Vet begin man! Hoeveel zijn dat er tegelijk? 2 stuks maar? Komen op het lijstje voor volgend jaar!

Dat waren er inderdaad maar 2 (elk punt 1)!

Vervolgens 2x 2 Venom Box, en (helaas, had op beide punten moeten gaan) 1x Crackling Chry 2.0 en 1x Katan Special #5.

Wow, wat een gaaf product is dit zo op film zeg! Heel indrukwekkend die crackling muur met salutes erboven. Zeer geschikt voor een aantal dikke projecten of als finale van een show. Deze maar eens in de gaten houden, net als de hele waaierlijn van Eurostar. Prima spul!

Hier ook vorig jaar een karton Thunderstorm in mijn finale gehad, en dit jaar de Crackling Thunderstorm.
Deze was niet normaal snel vergeleken met de normale.
Nu ook weer 8 tegelijk (karton).
Laatste video opgenomen vanaf ong. 100m afstand vanaf een Balkon.. Heerlijk:D

Hier ook vorig jaar een karton Thunderstorm in mijn finale gehad, en dit jaar de Crackling Thunderstorm.
Deze was niet normaal snel vergeleken met de normale.
Nu ook weer 8 tegelijk (karton).
Laatste video opgenomen vanaf ong. 100m afstand vanaf een Balkon.. Heerlijk:D

Wat heerlijk zeg. Deze moet er dit jaar komen!

Zo, dat ziet er echt gaaf uit. Na de films op de vorige pagina was ik al benieuwd of iemand hem per karton had geschoten, dat lijkt me met deze snelheid echt perfect als einde van je show. Maar nu dus met beeld erbij: prachtig! Eens kijken of we komend jaar een Eurostar dealer kunnen vinden. Zit echt zeer leuk spul bij!

Deze waaier staat voor dit jaar zeker op de wishlist zeg! Wat een leuke en snelle waaier en zeker goed voor een projectje.
Hoe vonden jullie de knallen...waren die gewoon ok? Al valt mij deze waaier meer op door de snelheid :wink:

Deze waaier staat voor dit jaar zeker op de wishlist zeg! Wat een leuke en snelle waaier en zeker goed voor een projectje.
Hoe vonden jullie de knallen...waren die gewoon ok? Al valt mij deze waaier meer op door de snelheid :wink:

Knallen waren gewoon prima! Zeker een keer meenemen, uniek product!

Back
Bovenaan