[Freakactie 2021] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij alle andere winkels zijn de terugbetalingen al lang geregeld! Ze hebben nu tijd nu tijd genoeg gehad, nu moet er duidelijkheid komen!

Echt onzin wat je hier verkondigt, want niet alle winkels hebben het geregeld. Tevens lees ik hier dat sommige een email hebben mogen ontvangen, dus communicatie van hun kant is er zeker geweest, echter niet naar iedereen want ik heb nog niets gehoord. Maar ik wacht rustig af en ben er van overtuigd dat alles goed wordt geregeld.
@ Ik weet dat sommige winkels nog op de compensatie van vorig jaar zitten te wachten, dus dat maakt het voor sommige winkels best moeilijk.

Laatst bewerkt:
Ze mogen nu wel eens wat duidelijkheid geven vorig jaar was het ook al zo gedoe! Ze reageren nergens op, bij alle andere winkels zijn de terugbetalingen al lang geregeld! Ze hebben nu tijd nu tijd genoeg gehad, nu moet er duidelijkheid komen!

Zal ik je een ingevroren brood sturen of is het nog niet zo knellend?

Als je voor ruim 4 cijfers wat besteld, mag je best vragen hoe of wat er met je bestelling gaat gebeuren. En dan moet je niet als winkelier met je kop in het zand gaan zitten! Kijk naar huisman, deze pakken het goed op, geen gezeik gewoon je geld terug en bovenal goede communicatie!

Snap het best hoor dat mensen graag duidelijkheid willen.

Aan de andere kant is dit verbod er toch best plotseling alsnog gekomen. En is het niet voor iedere winkel het zelfde. Twee weken is echt niet zo lang als je doordeweeks gewoon een full-time baan, of bedrijf hebt.
Hoe zelfstandiger de winkel, hoe lastiger het vaak is.

Vorig jaar duurde het hier ook wat langer maar is het uiteindelijk allemaal netjes geregeld in mijn ervaring.

Heb al bij een paar winkels de bestelling geannuleerd (sommige gaven geen keuze)Enige van wie ik tot nu toe geld terug heb gezien is van hvlv van de donatie

Als je voor ruim 4 cijfers wat besteld, mag je best vragen hoe of wat er met je bestelling gaat gebeuren. En dan moet je niet als winkelier met je kop in het zand gaan zitten! Kijk naar huisman, deze pakken het goed op, geen gezeik gewoon je geld terug en bovenal goede communicatie!

Je wilt het volgens mij niet zien. Als je mijn post eerder vandaag nog eens terugleest snap he hopelijk dat ook een vergelijking met Huisman niet op zijn plaats is. Of je wel of niet mag vragen wat er met de bestelling gaat gebeuren hangt bij mijn weten ook niet af hoeveel geld ermee is gemoeid. Als voorbeeld: ik kan mijn 600,- prima missen. Iemand anders misschien minder of niet.

Overigens hebben nog lang niet alle vuurwerkbunker geld teruggestort (en/of compensatie gekregen van vorig jaar).

Sterkte verder en geniet van je bevroren brood. ��

Verschil (los van in hoeverre het in praktijk al is toegepast), alle andere winkels kunnen gebruik maken van de compensatieregeling en/of hebben een grote buffer (tuincentra bijvoorbeeld). Beiden gelden voor Arentz niet. Beetje appels met peren vergelijken dus.

Voor degenen die vorig jaar hebben/moesten doorschuiven, zou ik denken dat Harold deze situatie al heeft uitgelegd.

Je wilt het volgens mij niet zien. Als je mijn post eerder vandaag nog eens terugleest snap he hopelijk dat ook een vergelijking met Huisman niet op zijn plaats is.

We houden er niet zo van om in het topic van een andere winkel te reageren maar onze naam wordt genoemd en er wordt een vergelijk gemaakt. Daarom toch even een korte reactie.

Want er wordt gesuggereerd dat wij de compensatieregeling gebruiken of gebruikt zouden hebben om terug te betalen. Deze aanname, want dat is het, klopt echter niet. De compensatie is voor de meeste winkels en importeurs toereikend voor (een deel van) de dekking van de vaste kosten maar absoluut niet voor de inkopen of de bestellingen. Het terug betalen van de gecancelde bestellingen hebben wij uit onze eigen middelen betaald. Het terug betalen staat bij ons dus compleet los van de compensatie.

Hoe en wat er bij Arentz speelt, kan alleen iemand van Arentz duidelijkheid over geven. Speculeren of aannames doen heeft helemaal geen zin en kan, zonder bedoeld, grote schade toe brengen aan de reputatie van een bedrijf. Dus wees daar a.u.b. voorzichtig mee.

Wie suggereert dat Huisman de compensatieregeling gebruikt of gebruikt zou hebben? Ik in ieder geval niet, vandaar ook mijn tekst tussen haakjes. Daarnaast was het een generieke opmerking.

Verder ben ik redelijk klaar met deze vormen van micro-management. Einde discussie voor mij. Op het hele forum voorlopig om diverse redenen.

Ik begrijp je volledig en kan alleen maar zeggen, op basis van mijn ervaringen, heel veel succes met de afhandeling bij Arentz. Ik hoop het niet maar je zult het waarschijnlijk nodig hebben.

Ik begrijp je volledig en kan alleen maar zeggen, op basis van mijn ervaringen, heel veel succes met de afhandeling bij Arentz. Ik hoop het niet maar je zult het waarschijnlijk nodig hebben.

Hier was ik dus ook al bang voor, ik had na een eerdere ervaring welke al niet geheel positief was dit jaar toch besloten om hier te bestellen, mede dankzij de Funke producten en hun eigen voorwaarde dat bij een algeheel verbod je een terugbetaling zou krijgen. Nou heb ik ze gelijk een email gestuurd, snap dat ze wat tijd nodig hebben. Maar we zitten nu bijna 3 weken te wachten zonder enige informatie. Ik heb ze geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas lukt dit niet. Inmiddels een 2e email gestuurd maar ik heb er een hard hoofd in.

We praten hier niet over een paar tientjes, dus enige communicatie is wel gewenst. Ik hoef niet per direct mijn geld terug, maar een indicatie zou fijn zijn.

We blijven maar emailen en hopelijk komt er een keer een reactie.

Hier was ik dus ook al bang voor, ik had na een eerdere ervaring welke al niet geheel positief was dit jaar toch besloten om hier te bestellen, mede dankzij de Funke producten en hun eigen voorwaarde dat bij een algeheel verbod je een terugbetaling zou krijgen. Nou heb ik ze gelijk een email gestuurd, snap dat ze wat tijd nodig hebben. Maar we zitten nu bijna 3 weken te wachten zonder enige informatie. Ik heb ze geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas lukt dit niet. Inmiddels een 2e email gestuurd maar ik heb er een hard hoofd in.

We praten hier niet over een paar tientjes, dus enige communicatie is wel gewenst. Ik hoef niet per direct mijn geld terug, maar een indicatie zou fijn zijn.

We blijven maar emailen en hopelijk komt er een keer een reactie.
Toch fijn om te horen dat ik niet alleen deze ervaring heb! Hopend op een goede oplossing!!

Het zal best wel goed komen boys beetje geduld nog ik denk dat ze het lijstje afwerken ik heb laatst een mail gehad en vandaag ineens een appje dat ga ik verder niet hier plaatsen maar je komt vast snel aan de beurt

Hmm, hoe vervelend deze situatie ook is voor de verkopers vind ik het wel matig dat er nog geen communicatie is geweest. Tot nu toe alleen een mail ontvangen met een verhaal dat groen links, de PvdD en de burgermeesters hun zin hebben gekregen. XD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan