[Freakactie 2021] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de valreep nog een tweede bestelling kunnen doen. Twee mooie boxen van Vulcan voor een scherpe prijs in de slotactie en de laatste 2 double deck cakes. Blij mee, bedankt!

Ik heb zojuist nog wat kunnen bestellen, ik hoop dat het verbod er niet komt. Iig positief gestemd :) Ik had nog een aantal producten in het mandje. Mocht dit nou niet de bedoeling zijn geweest @Rene, dan graag even laten weten :)

Hier hetzelfde. Had nog 2 vulcan boxen in de winkelmand zitten. Zie zojuist dat de actie voorbij is, mocht dit teruggeroepen worden alle begrip!

hallo, piroshop, ik zou graag mijn geld terug willen, aangezien jullie niet reageren en helemaal niks van jullie laten weten of horen

hallo, piroshop, ik zou graag mijn geld terug willen, aangezien jullie niet reageren en helemaal niks van jullie laten weten of horen

Je mag de mannen van Arentz (en andere vuurwerkverkopers) gerust wat meer ruimte gunnen hoor. Daarnaast is de werkelijkheid voor Arentz nog een stuk complexer dan voor andere verkopers.

Kortom, heb wat geduld en empathie.

Je mag de mannen van Arentz (en andere vuurwerkverkopers) gerust wat meer ruimte gunnen hoor. Daarnaast is de werkelijkheid voor Arentz nog een stuk complexer dan voor andere verkopers.

Kortom, heb wat geduld en empathie.

Ik wacht rustig af, maar ben wel benieuwd wat je bedoelt met 'de werkelijkheid voor Arentz nog een stuk complexer...'?

Ik verbaas mij werkelijk over de haast die sommigen hier hebben. Een paar dagen wachten is toch het minste. Gun de beste mensen een beetje tijd. Ik weet zeker dat ze alles netjes oplossen :)

Ik verbaas mij werkelijk over de haast die sommigen hier hebben. Een paar dagen wachten is toch het minste. Gun de beste mensen een beetje tijd. Ik weet zeker dat ze alles netjes oplossen :)

Ik denk dat het komt dat ze geld uit hebben gegeven wat ze eigenlijk niet kunnen missen! Die mensen wil ik nog een tip meegeven stap nooit in crypto:)

ik vind ook dat we even geduld kunnen hebben. Maar aan de andere kant snap ik mensen ook wel. Sommigen tellen zo ff 1000 euro neer. Anderen sparen er hard voor om die pareltjes te krijgen die ze willen. Als je dat doet dan snap ik wel dat je graag geld terug wilt. Misschien wat snel, maar om nu iemand hierom te oordelen vind ik ook zo wat.

Ik stel de vraag omdat ik benieuwd ben wat Bonzo bedoelt.

Verder gun ik Arentz in deze klote tijd zeker de tijd!

25 november een mail ontvangen. Hebben even tijd nodig om alles in kaart te brengen en nemen z.s.m. contact op. Vragen om geduld en begrip. Ik wens de mannen sterkte toe!

Ze mogen nu wel eens wat duidelijkheid geven vorig jaar was het ook al zo gedoe! Ze reageren nergens op, bij alle andere winkels zijn de terugbetalingen al lang geregeld! Ze hebben nu tijd nu tijd genoeg gehad, nu moet er duidelijkheid komen!

Verschil (los van in hoeverre het in praktijk al is toegepast), alle andere winkels kunnen gebruik maken van de compensatieregeling en/of hebben een grote buffer (tuincentra bijvoorbeeld). Beiden gelden voor Arentz niet. Beetje appels met peren vergelijken dus.

Voor degenen die vorig jaar hebben/moesten doorschuiven, zou ik denken dat Harold deze situatie al heeft uitgelegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan