[Freakactie 2021] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een optimisme mannen! :D

Ik ga mezelf die bizarre spanning of het bestelde daadwerkelijk in de straat gaat komen niet weer een jaar aandoen. Maar knap dat jullie dat wel kunnen!

Ik ga mezelf die bizarre spanning of het bestelde daadwerkelijk in de straat gaat komen niet weer een jaar aandoen. Maar knap dat jullie dat wel kunnen!

Voor mij net zo. Of ik moet toch de verleiding niet kunnen weerstaan :p het fijne bij de Driesprong is dat je weet dat als je er wat besteld het ongeacht een verbod 100% goedkomt. Nog bedankt voor de fijne afwikkeling Jermaine!!

Ik wil dat juist wel weer. Ik wil weer graag me lijst zorgvuldig samen stellen. Ik heb dit jaar alles uit belgie gehaald en het beviel me niet helemaal. De helft was echt top, de andere helft viel tegen. Ik ga me gewoon weer lekker focussen op de nl markt. Ik weiger straks 200 eu te lappen voor een funke box die keihard flopt als de yggdrasil. Driesprong kom maar op, ik heb wat centjes om te besteden

Onze Yggdrasil was ook niet denderend bij Zena vandaan, alle andere Duitse Funke waren wel nagenoeg allemaal top!

Ook hier vandaan credits voor Jermaine, de complete order blijft gewoon open staan en daar komt budget 2022 gewoon bovenop;) Groeten en beste wensen voor jullie allemaal uit Oud-Beijerland

Ik wacht even de nieuwe freakactie af.
Wellicht annuleer ik mijn bestelling dan alsnog.

Wil een aantal specifieke producten hebben.

Ik wacht even de nieuwe freakactie af.
Wellicht annuleer ik mijn bestelling dan alsnog.

Wil een aantal specifieke producten hebben.

Huh? Ik ken deze winkel verder niet, maar zeg je nu “als de nieuwe freakactie niet goed genoeg is, dan cancel ik mijn oude bestelling alsnog ondanks dat deze wel mooi was”?

Dan krijgen ze dus straf van je? Of begrijp ik niet goed? Zou tamelijk bizar zijn naar mijn bescheiden mening.

Huh? Ik ken deze winkel verder niet, maar zeg je nu “als de nieuwe freakactie niet goed genoeg is, dan cancel ik mijn oude bestelling alsnog ondanks dat deze wel mooi was”?

Dan krijgen ze dus straf van je? Of begrijp ik niet goed? Zou tamelijk bizar zijn naar mijn bescheiden mening.

Rustaagh. Ik vermoedt dat hij opzoek is naar een aantal producten die hij wss niet in zijn eerdere bestelling had. En dat hij wss budget nodig heeft om die alsnog te kunnen bestellen. En ik denk dat hij het zonde vind om het nu te annuleren en daarna erachter te komen dat die producten bijv niet in de freak zitten. Het is maar een aanname maar ik denk dat dit meer met de realiteit strookt dan jou aanname haha

Haha nee ik straf de Driesprong niet.
Je begrijpt het niet goed.
Ik heb deze bestelling in 2020 geplaatst en dus al 2x doorgeschoven.
Mijn wensen zijn enigszins veranderd.

Ik wil wat andere merken toevoegen en wat producten laten vallen, waarover ik niet tevreden ben.

Het idee is, om bij een goede nieuwe freakactie in 2022. Een aantal eerdere of alle bestellingen te annuleren en dan nieuwe producten aan mijn winkelmand toe te voegen. Ik neem aan dat ik niet maar een deel of een aantal producten van mijn eerdere bestellingen kan annuleren.

Wanneer de nieuwe freakactie tegenvalt, zal ik mijn bestelling niet annuleren. Maar wellicht even overleggen met ze, of ik niet wat producten kan schrappen.

Rustaagh. Ik vermoedt dat hij opzoek is naar een aantal producten die hij wss niet in zijn eerdere bestelling had. En dat hij wss budget nodig heeft om die alsnog te kunnen bestellen. En ik denk dat hij het zonde vind om het nu te annuleren en daarna erachter te komen dat die producten bijv niet in de freak zitten. Het is maar een aanname maar ik denk dat dit meer met de realiteit strookt dan jou aanname haha

Het budget is niet zo zeer het probleem, maar eerder de hoeveelheid vuurwerk.
Ik weet dat velen hier zeggen, hoe meer hoe beter.

Maar ik wil gewoon een aantal pareltjes van diverse merken.

Laten we eerst maar eens afwachten waar ze mee komen.

Ah, iedereen mag dat lekker voor zichzelf bepalen toch?

Ik laat mijn bestelling in ieder geval staan in de hoop dat het allemaal weer mag eind dit jaar.
Zal er zelfs nog een bestelling bij plaatsen want er is nog budget voor 2022 :wink:

Driesprong heeft (of had) prachtige producten voor een zeer scherpe prijs en is voor mij de dichtstbijzijnde freak winkel. Kan niet wachten op eind dit jaar :handsup:

Ik heb me bestellig ook door gezet naar dit jaar omdat ik aantal goede produchte had besteld dus die wilde ik graag stoken in de straat maar helaas hoplijke dit jaar wel gewoon kunnen ophalen..

Maar ben heel beneuiwd hoe de freaks actie er uit komen te zien.. :cool:

Ik wacht ook af op de freakactie hier! Nu al twee jaar van plan om te bestellen... Hopelijk zie ik jullie eind dit jaar! Kom ik ook nog even aan het rad draaien!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan