Huh? Ik ken deze winkel verder niet, maar zeg je nu “als de nieuwe freakactie niet goed genoeg is, dan cancel ik mijn oude bestelling alsnog ondanks dat deze wel mooi was”?
Dan krijgen ze dus straf van je? Of begrijp ik niet goed? Zou tamelijk bizar zijn naar mijn bescheiden mening.
Haha nee ik straf de Driesprong niet.
Je begrijpt het niet goed.
Ik heb deze bestelling in 2020 geplaatst en dus al 2x doorgeschoven.
Mijn wensen zijn enigszins veranderd.
Ik wil wat andere merken toevoegen en wat producten laten vallen, waarover ik niet tevreden ben.
Het idee is, om bij een goede nieuwe freakactie in 2022. Een aantal eerdere of alle bestellingen te annuleren en dan nieuwe producten aan mijn winkelmand toe te voegen. Ik neem aan dat ik niet maar een deel of een aantal producten van mijn eerdere bestellingen kan annuleren.
Wanneer de nieuwe freakactie tegenvalt, zal ik mijn bestelling niet annuleren. Maar wellicht even overleggen met ze, of ik niet wat producten kan schrappen.
Rustaagh. Ik vermoedt dat hij opzoek is naar een aantal producten die hij wss niet in zijn eerdere bestelling had. En dat hij wss budget nodig heeft om die alsnog te kunnen bestellen. En ik denk dat hij het zonde vind om het nu te annuleren en daarna erachter te komen dat die producten bijv niet in de freak zitten. Het is maar een aanname maar ik denk dat dit meer met de realiteit strookt dan jou aanname haha
Het budget is niet zo zeer het probleem, maar eerder de hoeveelheid vuurwerk.
Ik weet dat velen hier zeggen, hoe meer hoe beter.
Maar ik wil gewoon een aantal pareltjes van diverse merken.
Laten we eerst maar eens afwachten waar ze mee komen.