[Freakactie 2021] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Forumleden van het mooiste forum van Nederland!

Zoals velen van jullie gemerkt hebben, is er ruim twee weken geleden een mail uitgegaan met de opties voor dit jaar. De e-mail adressen zijn rechtstreeks van onze webshop geimporteerd naar het mailing systeem.
Op 1 of andere rare manier zijn er toch een X aantal klanten die geen mail heeft ontvangen of waar hij in de spam is beland. Onze excuses daarvoor! Momenteel zijn we bezig de klanten die nog niet gereageerd hebben persoonlijk te benaderen met een reminder.
Mochten er forumleden zijn die nog geen mail hebben ontvangen kan je ons ten alle tijden ook benaderen via [email protected] met jou keuze! We zullen dan zorgen dat de mail binnen enkele dagen na ontvangst verwerkt is.

Voor de mensen die nog twijfelen is het uiteraard mogelijk de keuze uit te stellen. Echter zou ik als advies dan willen geven om de bestellingen voorlopig door te schuiven naar 2022. Mocht je de bestelling(en) dan volgend jaar alsnog willen annuleren is dat uiteraard geen probleem. Een bestelling kan ten alle tijde geannuleerd worden aangezien we nog geen goederen of diensten geleverd hebben. Met of zonder verbod!

We hopen jullie volgend jaar weer in onze winkel te mogen verwelkomen!

Service met een hoofdletter S. Zo kan het dus ook. Mochten jullie het weer aandurven in de voorverkoop dan zien jullie mij 100% weer bestellen!

Voor de mensen die nog twijfelen is het uiteraard mogelijk de keuze uit te stellen. Echter zou ik als advies dan willen geven om de bestellingen voorlopig door te schuiven naar 2022. Mocht je de bestelling(en) dan volgend jaar alsnog willen annuleren is dat uiteraard geen probleem. Een bestelling kan ten alle tijde geannuleerd worden aangezien we nog geen goederen of diensten geleverd hebben. Met of zonder verbod!

Dit noem ik nog een service. Deze optie ben ik bij geen enkel andere verkoper tegengekomen :handsup:

Geweldige service hier en ook erg fijn contact. Vorig jaar met vertrouwen de bestelling doorgeschoven en ook dit jaar weer voor gekozen. Ik hoop dat het dan volgend jaar toch echt gaat gebeuren en dat ik de sfeer kan proeven bij de Driesprong tijdens de verkoopdagen en hopelijk zelfs nog even aan het rad kan draaien. Daarnaast kijk ik gewoon enorm uit naar de bestelde producten. Nogmaals dank voor de service en nog een goede kerst en F1 verkoop gewenst.

Heel goede service van de Driesprong! Had snel reacties op mijn mails. Ook snel een nieuwe orderbevestiging + geld retour van de geannuleerde bestellingen.

Top gedaan en hopelijk tot volgend jaar.

Top geregeld, erg goede zaak dit.

Geld van bestellingen snel terug ontvangen. Dat is blijkbaar nog niet vanzelfsprekend als ik de topics van veel andere winkels bekijk...

Dit jaar weer bestellingen door het jaar heen inzetten en hopen dat we het eind dit jaar gewoon kunnen afhalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan