vuurwerkfreakk
VWC lid
Heb nog geen actie ondernomen, omdat ik dat namelijk niet kan aangezien ik nog steeds geen email heb mogen ontvangen![]()
Als je hem einde week niet hebt zou ik gewoon even bellen, werkt prima bij hun.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb nog geen actie ondernomen, omdat ik dat namelijk niet kan aangezien ik nog steeds geen email heb mogen ontvangen![]()
Als je hem einde week niet hebt zou ik gewoon even bellen, werkt prima bij hun.![]()
Heb nog geen actie ondernomen, omdat ik dat namelijk niet kan aangezien ik nog steeds geen email heb mogen ontvangen
Vind het best raar aangezien ik 7 orders heb lopen, ook al van het vorige jaar die ik heb laten staan. Vreemd om te lezen dat velen hier al mail hebben gehad en dat sommigen zelfs al hun geld geretourneerd hebben gekregen ??
#@# Correctie : het zijn er zelfs 9![]()
Heb nog geen actie ondernomen, omdat ik dat namelijk niet kan aangezien ik nog steeds geen email heb mogen ontvangen
Vind het best raar aangezien ik 7 orders heb lopen, ook al van het vorige jaar die ik heb laten staan. Vreemd om te lezen dat velen hier al mail hebben gehad en dat sommigen zelfs al hun geld geretourneerd hebben gekregen ??
#@# Correctie : het zijn er zelfs 9![]()
Ik zit beetje zelfde dilemma.
ik ga er ook nog even over denken.
Heb mijn bestelling vorig jaar ook doorgeschoven.
Dit jaar niets kunnen kopen in de freaks omdat ik al grote bestelling had.
Dat is ergens wel een rustgevend gevoel, maar je kan ook niet lekker shoppen..