Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
welke dingen mogen volgend jaar niet meer dan ?
Ik heb mijn bestellingen allemaal geannuleerd bij driesprong, Na 2 jaar mijn geld elders geparkeerd te hebben ben ik het vertrouwen voor komend jaar compleet kwijt ( in de overheid dan).
De Driesprong gun ik het uiteraard, maar volgend jaar oud en nieuw weet ik zeker dat ik niet meer in NL ben.
Iedereen van de Driesprong, bedankt voor de kneiter harde mooie actie's door het jaar heen. Super bedankt voor alle duidelijke communicatie naar ons klanten toe. Heel veel sterkte en succes met de afwikkeling van alle bestellingen.
Thunderkings met een bombette erin..compounds groter dan 2kg schijnen ook niet meer te mogen..
Thunderkings met een bombette erin..compounds groter dan 2kg schijnen ook niet meer te mogen..
Van de week met pijn in het hart mijn bestelling geannuleerd.
Bedrag stond vandaag al op mijn rekening.
Medewerkers van De Driesprong, veel sterkte en tot volgend jaar!
Dat staat hier ergens op het forumwaar heb je die informatie vandaan?
Compounds mogen nu ook al niet meer dan 2kg zijn. Wel is het zo dat dit nog steeds in een testfase zit en men zegt nu al dat de compounds niet het gewenste effect hebben en nog steeds veel problemen geven, al zou ik niet weten wat dat dan zou zijn. Er is ook aangegeven dat men de branche de mogelijkheid wilt geven de problemen omtrent de compounds op te lossen.
Vreemd. Ik heb ook een bestelling geannuleerd een aantal dagen geleden en nog niks ontvangen.
Om te beginnen driesprong bedankt voor de mooie aanviedingen!
Maar ik denk als jullie een gratis cakje cadeau doen of een andere actie voor mensen die hun bestelling laten staan er veel minder mensen hun bestelling van dit jaar annuleren.
Het zou mij in ieder geval over de streep trekken��
Maar ik denk als jullie een gratis cakje cadeau doen of een andere actie voor mensen die hun bestelling laten staan er veel minder mensen hun bestelling van dit jaar annuleren.
Haha schooier... die twee tientjes van een cake boeit niemand behalve jezelf. Ze zouden een 4de optie voor mensen zoals jou moeten hebben. Annuleren zonder terug betaling![]()
Haha schooier... die twee tientjes van een cake boeit niemand behalve jezelf. Ze zouden een 4de optie voor mensen zoals jou moeten hebben. Annuleren zonder terug betaling![]()