[Freakactie 2021] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Clipboard01.jpg

Denk dat niet lang meer zal duuren voor dat webshop weer online komt zal dit ook op de site staan :cool:

Zijn nog niet zoveel nieuwe artikelen bij gekomen

Weet iemand of ik een bestelling tijdens de freakactie kan samenvoegen met een toekomstige bestelling in de reguliere webshop?

Het is momenteel niet mogelijk om te bestellen. Is dat een voorbode :shocked: waar wij niets van weten, of een storing?

Het is momenteel niet mogelijk om te bestellen. Is dat een voorbode :shocked: waar wij niets van weten, of een storing?

De site is nog geen eens online geweest er is nog niks aan de hand hoor zullen nog wel bezig zijn met de site rustig aan:rolleyes:

En als er een verbod komt dan merk je het snel genoeg :rolleyes:

Elk jaar als de freakactie voorbij is wordt de site even uit de lucht gehaald om hem klaar te stonen voor de “reguliere” verkoop. Dus je ziet spoken, maak je niet druk :)

Kan het zijn dat de 20% korting niet op alle producten geldt? Als ik de King of Compound box in de winkelwagen doe, zie ik de korting er niet van af gaan.

Fijne om te zien dat Driesprong weer open is. Prijzen zijn wel weer flink gestegen.

Fijn om te zien dat de Driesprong het voor ons freaks mogelijk om de eerste 10 maanden van elk jaar zeer aantrekkelijk te kunnen bestellen. Begrijpelijk dat een winkelier de laatste twee maanden van het jaar inzet op de normale consument en de prijzen dus hoger zijn :angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan