[Freakactie 2021] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog geen oktober update.. Komt er nog een (oktober) actie @deDriesprong of is het klaar dit jaar.

De september knaller staat er nu nog op zie dus mocht men die nog mee willen pakken dan zou ik snel zijn.

Vandaag is de laatste dag om te profiteren van onze Freak actie prijzen op de website! Vanaf dinsdag 5-10 zullen wij de website gereed gaan maken voor het nieuwe vuurwerkseizoen.
De site zal hierbij een paar dagen mogelijk niet bereikbaar zijn alvorens er een nieuwe update is!

Toch nog op het laatste moment een bestelling eruit gegooid. Dit jaar voor het eerst naar Driesprong, ik ben benieuwd.

Vandaag is de laatste dag om te profiteren van onze Freak actie prijzen op de website! Vanaf dinsdag 5-10 zullen wij de website gereed gaan maken voor het nieuwe vuurwerkseizoen.
De site zal hierbij een paar dagen mogelijk niet bereikbaar zijn alvorens er een nieuwe update is!

komen jullie daarna weer met een 20% korting actie zoals vorig jaar?

DE freaksprijzen staan der nog steeds vandaag toch nog even snel wat bij gekocht gister ook al besteld kon het niet laten...

kijk nu alweer uit naar de nieuwe update..

Ik heb toch ook nog even wat losse potjes erbij gehaald. (moet toch jullie kant op):tongue2:

-Thorn
1.2" Brocade to red strobe
2x Familie juweel
Quick charger
Picobello

Ik zie nu op de site van de Driesprong staan: "20% korting op heel het assortiment". Stond dit er eerder ook al op of is dit een openingsactie voor de reguliere webshop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan