[Freakactie 2021] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch maar even de triple X gescoord. Oh oh, mn budget gaat zoals elk jaar weer veel te hard ��

@Driesprong, kunnen jullie ook aan de golden illusions van vuurwerkmania komen, of de willow mayhem van magnum vuurwerk?

Gr, Martin.

Even een vraag die mosquitos van lesli zijn dat van die hummerz?
Die hummers worden alleen in Duitsland verkocht. Ik heb het vermoeden dat het hier de bumble Bees betreft

De hummers van Lesli heten Stinger bees. Deze werden bij de Welkoop en Boerenbond verkocht.Deze winkels zijn met de vuurwerkverkoop opgehouden, helaas. Super geinige dingen . Maar het wordt wel even zoeken naar een Lesli dealer die dit nog wel verkoopt.:rolleyes:Stinger Bees Lesli.jpg

Zouden jullie misschien nog aan een rauwe fluitcake kunnen komen? Dat zou een erg mooie toevoeging zijn al zeg ik het zelf.

Een mooie aanvulling van wat producten van Magnum serie ( Ultimate City trip) en WCKD ( wckd6) en of meer uit die collecties zou zeer interessant zijn :angel:

Een mooie aanvulling van wat producten van Magnum serie ( Ultimate City trip) en WCKD ( wckd6) en of meer uit die collecties zou zeer interessant zijn :angel:

Of ze zijn toegevoegd, of ik had niet goed gekeken. WCKD Six staat er op en Ultimate onder de naam Five legends ook.

Inmiddels Een kleine April update. Drie nieuwe compounds toegevoegd uit de magnum lijn.
Ook is er weer een nieuw uitgelicht artikel in de maand april. De 1.2" Rainbow Chry.
Hieronder een film van de productiekwaliteit. Een ongelofelijke rammer!

Inmiddels Een kleine April update. Drie nieuwe compounds toegevoegd uit de magnum lijn.
Ook is er weer een nieuw uitgelicht artikel in de maand april. De 1.2" Rainbow Chry.

En ik gisteren maar balen dat ik de rainbow chry niet in mijn regio kan krijgen, komen jullie ineens met dit mooie nieuws!! Heb al bij jullie besteld dus deze kan daar mooi bij komen!

Oooehhh, de W-Triple Layer zit er ook tussen, en zelf iets goedkoper dan nu tijdens de WCKD Week van magnum :tongue2:
Staat de Willow Mayhem ook nog op de planning?

Driesprong Driesprong Driesprong......... ik zou er bijna "gek" van worden.
Ook ik ben er meteen aan gaan geloven.
W-Triple Layer & Rainbow Chry mag ik dit jaar verwelkomen in de straat. (of misschien beter op een veldje).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan