[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Stefan, zijn er mogelijkheden om CAT1 uit te mogen zoeken voor het bedrag van mijn order die ik bij jullie heb open staan?

De webshop is nu ook volledig aangepast op cat. 1 bestellingen. Keuze afhaaldag en tijd tijdens bestelproces is nu verruimd.

MEDEDELING BETALINGEN:

Wij krijgen vele mails en telefoontjes met de vraag of het betaalde bedrag teruggestort gaat worden. Dit kunnen wij al wel beantwoorden met JA! Iedereen zal netjes zijn geld terug krijgen. We zijn alleen niet in staat om iedereen persoonlijk te beantwoorden momenteel.

Volgende week zit de branche met de overheid om tafel om te bespreken in welke vorm en hoe de compensatie gaat plaatsvinden.

Wij wachten met uitbetalen tot hier een duidelijk beeld bij is. Heb even geduld. We willen het graag in één keer goed doen om onszelf niet bergen werk op de hals te halen gezien de hoeveelheid orders die verwerkt moeten worden.

Jij als klant hebt de hoogste prioriteit maar daarnaast hebben we ook andere prioriteiten om verdere kosten te voorkomen zoals het stopzetten van reclamemateriaal, kassahuur en wat te doen met leveringen vuurwerk vanaf leveranciers naar ons toe enz...

Alvast bedankt voor je begrip.

Prima we hebben geduld.
Respect hoe jullie er alles aan hebben gedaan om het toch allemaal voor elkaar te boksen.
Aan inzet totaal geen gebrek geweest.

Helaas heeft het niet mogen baten.
Door de hogere hand van de overheid.

#winkelopen #categorie1vuurwerk #kombeleven #vuurwerkbon #Belevingsruimte

Op zoek naar een leuk cadeau? We hebben Vuurwerkbonnen met een eigen bedrag keuze! Deze bon is te verzilveren voor categorie 1 vuurwerk in onze winkel maar ook na aankoop direct te verzilveren via de webshop www.vuurwerkholten.nl.

Onze winkel is trouwens vandaag open aan de Kerkstraat 6 tot 17.00 uur. Kom beleven in onze belevingsruimte en scoor je vuurwerkbon of categorie 1 vuurwerk!

Tot zo!

postervwbon.jpg

Stefan, echt bewondering hoe jij de afgelopen periode ons van de meest bizarre acties hebt voorzien. Hoe je er zoveel moeite in hebt gestopt om je winkel tot een beleving te maken. Hoe ook jij hebt gestreden om ons van een pleziertje te voorzien. Bedankt daarvoor!

Ook goed te zien hoe snel je je aan het herpakken bent. Veel sterkte en succes de komende tijd!

Wat betreft mijn bestelling: ik zie je bericht hierover wel een keer verschijnen. Heeft totaal geen haast. Het is geen grote order en Holten zou voor mij de eerste keer worden. Was nog van plan om nog gebruik te maken van de geplande acties, maar het mocht niet zo zijn.

Eén ding staat wel voor mij vast: je hebt mij al zo overtuigd dat ik de volgende ronde zeker weer een bestelling bij jullie ga doen. Ik moet en zal jullie winkel eens bezoeken. Stay strong and keep up the good work!

Laatst bewerkt:
Stefan bedankt voor je hulp. Toch nog wat cat. 1 bij je gehaald om je een hart onder de riem te steken.:thumbsup::thumbsup:

12 nieuwe categorie 1 artikelen online!
We hebben zojuist een boel veel nieuwe artikelen online gezet en kun je per omgaande bestellen en vanaf dinsdag afhalen in onze winkel!

www.vuurwerkholten.nl

We hebben ook een prijs- en bestellijst gemaakt voor categorie 1 vuurwerk. LET OP! Deze lijst kan wijzigen gezien de voorraad van artikelen en we kunnen nieuwe artikelen binnen krijgen die dan worden toegevoegd.

Op deze manier heb je een mooi overzicht.

Link naar de lijst: PRIJS- & BESTELLIJST

Laatst bewerkt:
We krijgen veel begrijpelijke vragen over gedane bestellingen en hoe nu verder. We hebben hiervoor een pagina aangemaakt op onze webshop en we hopen dat dit een duidelijk beeld geeft.

VUURWERK BESTELD EN NU?

Laatst bewerkt:
Bestelling verzetten naar volgend jaar

Vanaf nu is het mogelijk je bestelling te verzetten naar volgend jaar. Vul voor 1 december het formulier in via onderstaande link en je bestelling is automatisch verplaatst naar 2021. Bij een eventueel definitief verbod op vuurwerk krijg je volgend jaar alsnog je geld terug. Vul je niets in VOOR 1 DECEMBER 2020 dan storten wij in de week na 1 december het geld terug op je rekening.

VERPLAATS BESTELLING NAAR 2021

Vanaf nu is het mogelijk je bestelling te verzetten naar volgend jaar. Vul voor 1 december het formulier in via onderstaande link en je bestelling is automatisch verplaatst naar 2021. Bij een eventueel definitief verbod op vuurwerk krijg je volgend jaar alsnog je geld terug. Vul je niets in VOOR 1 DECEMBER 2020 dan storten wij in de week na 1 december het geld terug op je rekening.

Dat komt voor de bakker!

Stefan super goed geregeld, maar het woord mits impliceert dat je geen geld terug krijgt bij een totaalverbod. Volgens mij moet dit "tenzij" zijn.

Grootste bestelling laten staan, top geregeld en hierbij ook mijn steun aan jullie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan