Freakactie Vuurwerk Vathorst 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met dank aan de betrokken service van Dave toch even een bestelling om kunnen ruilen. Geen 16 heroic strikes, maar 6 brocades to red strobe staan straks in de finale te vlammen! Bedankt Dave:thumbup:

Inderdaad een dikke pluim voor de service van Dave, snel te bereiken op whatsapp en netjes een mail over de fonteinen. Geeft wel erg veel vertrouwen in deze shop, eerste jaar dat ik er heb besteld.

Inderdaad een dikke pluim voor de service van Dave, snel te bereiken op whatsapp en netjes een mail over de fonteinen. Geeft wel erg veel vertrouwen in deze shop, eerste jaar dat ik er heb besteld.

Ja, ik ook. En gezien de kartonacties en de service zal dit zeker niet het enige jaar worden.

Echt een top winkel met top service,en heel erg veel verstand van zaken en vuurwerk,kom er zelf nu al 4 jaar en zolang we mogen blijven stoken zal ik er blijven komen ook,dikke pluim voor Dave

Zojuist hier geweest, aardig personeel en behulpzaam. Kleine bestelling gehaald maar het personeel was even vriendelijk als bij de gasten die met een rolcontainer naar buiten gingen.
Op de parkeerplaats nog een doos ball python gehad van iemand, geen idee wie maar als je dit leest BEDANKT.
Overdag me andere bestellingen maar halen! Fijne dag mensen!

Alles ging goed en was er netjes! Top jongens

Nog even 2x excentric shots meegenomen, wel voor flinke prijs maar goed laatste jaar :p

Wel jammer dat het samenvoegen van mijn bestellingen mis is gegaan ondanks bevestiging dat het gelukt zou zijn, waardoor ik maandag terug moet. Je moet er wat voor over hebben :)

Choas begon al een beetje los te barsten zo rond 10 uur maar ben dit jaar goed geholpen. Zowel over de mail als in de winkel zelf en er liep zelfs nog iemand mee naar de auto. Was wel een box vergeten bij een bestelling maar dat was binnen 5 minuten geregeld. Met nog een extra dankwoordje voor Dave :applause:. Goed bezig.

Vanochtend voor de eerste keer bij Vathorst geweest. Stond een heel leger aan personeel in de winkel, bestelling netjes compleet en meegeholpen naar de auto. Veel succes nog jongens, zullen drukke dagen zijn :handsup:

Complimenten aan deze winkel. Snel geholpen ondanks de drukte. Vanwege de wijzigingen toch me twijfels, maar die waren snel weg toen ik de winkel zag. Alles op orde, netjes en georganiseerd. Dave bedankt en wens je team veel plezier de komende dagen. Volgende jaar sowieso weer bij jullie terecht!

Zojuist hier geweest, aardig personeel en behulpzaam. Kleine bestelling gehaald maar het personeel was even vriendelijk als bij de gasten die met een rolcontainer naar buiten gingen.
Op de parkeerplaats nog een doos ball python gehad van iemand, geen idee wie maar als je dit leest BEDANKT.
Overdag me andere bestellingen maar halen! Fijne dag mensen!

Hey haha! Dat was ik, jij was je volt dozen aan t inladen haha! Ben ik heel blij dat een echte freak ze heeft gekregen! Ik geef elk jaar namelijk 1 ding weg aan een random persoon, dit jaar was jij dus de gelukkige haha!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan