[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie nog wensen welke producten we aan zouden moeten bieden?

Het gaat dan om producten van Wolff, Broekhoff/Magnum, Katan, Nico Feuerwerk, Tropic en/of Lonestar.

Laat maar horen...

Helemaal eens over de opmerkingen over de Knisterteufel. Voor mij ligt de winkel aan de andere kant van het land, dus is het niet haalbaar om langs te komen. Maar vind wel dat je er in slaagd een mooi gevarieerd assortiment samen te stellen met ook mooi kwaliteitsspul van buitenlandse merken/importeurs.

Mocht het lukken om de Knisterteufel toe te voegen, dan is dat denk ik een geweldige uitbreiding. Al komen er dit jaar in NL natuurlijk al flink wat crackling mines op de markt. Maar als ik zo de filmpjes bekijk lijkt mij de Knisterteufel heel erg indrukwekkend. Komt zelfs zo goed over, dat deze ook in een show niet zouden misstaan. Onze oosterburen zijn dan ook enorm enthousiast en het mooie is ook dat op het doosje (van o.a. de Saphir) zelfs al een NL beschrijving staat.

Ook kwam ik laatst nog wat nieuwe varianten/artikelen tegen van Lonestar.

Wolff:
Van Wolff zijn denk ik de Crazy Whistler en Phantom echt leuke hebbedingetjes. Maar ook een aantal cakes en boxen, waaronder de Dictator zien er op de productfilm erg goed uit.

Katan:
Thunderking Scream, de nieuwe Thunderking 40st en de ABA Devil Scream.

Wolff the flow show mag van mij wel toegevoegd worden.

Voor mij 1 van de absolute topcakes van Wolff de laatste jaren. Helaas met uitsterven bedreigd en (bij mijn weten) nog slechts bij 1 winkel te krijgen in NL. Maar het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als Stefan nog een kartonnetje tevoorschijn kan toveren. :angel:

De shocktube van Nico.
Ik heb hem zelf al ergens anders in een bestelling staan.
Maar voor de mede pyro's is het een dikke en niet al te dure cake.
Spreiding en burst zijn top.
335gr op 16schots

De Exodus van Wolff. Kom je vrijwel nergens meer tegen terwijl dit naar mijn mening toch echt een topper is.

Zelf een aantal jaar geleden in de straat mogen bewonderen en wat een geweldige box is dit. De effecten combinaties evenals de kleuren passen erg goed bij elkaar. Het tempo is erg fijn en vooral de overgang van 25mm naar 30mm maakt gegarandeerd indruk in de straat. Ook voor de normale consument (als cake assortiment) is dit denk ik echt een must have.

Met dank aan Raider voor de beelden:

De Exodus van Wolff. Kom je vrijwel nergens meer tegen terwijl dit naar mijn mening toch echt een topper is.

Zelf een aantal jaar geleden in de straat mogen bewonderen en wat een geweldige box is dit. De effecten combinaties evenals de kleuren passen erg goed bij elkaar. Het tempo is erg fijn en vooral de overgang van 25mm naar 30mm maakt gegarandeerd indruk in de straat. Ook voor de normale consument (als cake assortiment) is dit denk ik echt een must have.

Met dank aan Raider voor de beelden:

Wauw. Deze was mij nog niet opgevallen idd, wat een prachtige bak:thumbsup:

Decibel is inderdaad top, heb deze al aangeschaft maar is zeker een aanrader.
Vorig jaar in Zoetermeer bij de demo gezien en hij maakt z'n naam absoluut waar.

Wow. Er zitten toppers tussen die we zelf door de ellen lange lijsten van leveranciers gewoon over het hoofd hebben gezien of weer op komen dagen uit mijn oude geheugen.

Ik ga informeren of deze er voorradig zijn bij Wolff en zal ze dan toevoegen:

- 1693 Mad Twister
- 1721 Decibel

Antwoorden op de andere suggesties:

- Silver Sparks van Tropic zit net te veel (10 gram te veel) kruit in voor de NL markt.
- Spartan Tropic is uitverkocht.
- Twirl Fire van Tropic staat niet meer in de inkooplijst dus ik denk uit assortiment...
- Lonestar Mines/Knisterteufel zijn besteld. Maar deze willen we eerst binnen hebben voordat we ze online knallen.
- The Flow Show van Wolff helaas niet meer verkrijgbaar.
- Cafferata nemen we dit jaar niet af.
- Exodus van Wolff idem als de Flow Show.
- New Style Cakes van Katan overwogen maar dan was de keus voor ons alles of niks. We hebben voor het 2e gekozen.
- Shock Tube van Nico is uit assortiment dus niet meer te bestellen.
- Rocket Strike van Nico naar mijn weten verboden in Nederland omdat de richting van dat type vuurwerk onvoorspelbaar is.
- ABA Single shot/mines hebben we nog beperkt op voorraad zoals Machine Gun, Hyper Canon, Devil Scream en de Rattle Baaang. Ik zal deze ook wel online knallen aangezien het ook gewoon mag daar het mines zijn.
- Nieuwe Thunderking van Katan komt ook nog online binnenkort.

Laatst bewerkt:
ABA Single shot/mines even gekeken maar hier vallen enkelen onder F3. En dat mag nu net weer niet volgens het RACT. Welke wel mogen komen a.s. weekend online.

Lonestar Mines/Knisterteufel zijn besteld. Maar deze willen we eerst binnen hebben voordat we ze online knallen. Mooi nieuws, heel erg benieuwd.

Super nieuws!!! Een feest voor de freaks, ik kan niet wachten. Met de knisterteufel voorzie ik vele next level projecten en showtjes :)

Liggen er ook mogelijkheden voor de römische lichterbundel van Nico? *fingers crossed

Wow. Er zitten toppers tussen die we zelf door de ellen lange lijsten van leveranciers gewoon over het hoofd hebben gezien of weer op komen dagen uit mijn oude geheugen.

Ik ga informeren of deze er voorradig zijn bij Wolff en zal ze dan toevoegen:

- 1693 Mad Twister
- 1721 Decibel

Antwoorden op de andere suggesties:

- Silver Sparks van Tropic zit net te veel (10 gram te veel) kruit in voor de NL markt.
- Spartan Tropic is uitverkocht.
- Twirl Fire van Tropic staat niet meer in de inkooplijst dus ik denk uit assortiment...
- Lonestar Mines/Knisterteufel zijn besteld. Maar deze willen we eerst binnen hebben voordat we ze online knallen.
- The Flow Show van Wolff helaas niet meer verkrijgbaar.
- Cafferata nemen we dit jaar niet af.
- Exodus van Wolff idem als de Flow Show.
- New Style Cakes van Katan overwogen maar dan was de keus voor ons alles of niks. We hebben voor het 2e gekozen.
- Shock Tube van Nico is uit assortiment dus niet meer te bestellen.
- Rocket Strike van Nico naar mijn weten verboden in Nederland omdat de richting van dat type vuurwerk onvoorspelbaar is.
- ABA Single shot/mines hebben we nog beperkt op voorraad zoals Machine Gun, Hyper Canon, Devil Scream en de Rattle Baaang. Ik zal deze ook wel online knallen aangezien het ook gewoon mag daar het mines zijn.
- Nieuwe Thunderking van Katan komt ook nog online binnenkort.

Hallo, is het mogelijk dat de achilles en of dubai van nico in het assortiment erbij komen?

Richting van de Rocket Strike onvoorspelbaar? Dat valt best mee. Keihard omhoog! :p

Naja, dan maar even de grens over voor een paar pakjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan