[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
aiaiai ik krijg hier pijn aan mijn rubber pols van

Ze hebben de Armageddon variant

Dat weet ik idd. Heb die hier ook al besteld, maar vind de triple x ook mooi ivm andere effecten. succes met je rubberen pols verder :applause:

Top actie verder komt een bestelling aan

Dat weet ik idd. Heb die hier ook al besteld, maar vind de triple x ook mooi ivm andere effecten. succes met je rubberen pols verder :applause:

Top actie verder komt een bestelling aan

Dan moet je even opletten welke je krijgt met het afhalen van je bestelling. Bij ons staat de Triple X als vergelijkbaar/vervangend artikel met/van de Armageddon. We hebben momenteel beide staan maar wordt verkocht als alleen Armageddon.

Je zou dan ook nogmaals de Armageddon kunnen bestellen en bij opmerkingen zetten dat het de Triple X moet zijn...

Mooie actie Stefan.

Begreep ik nou dat die nico snow white een halve meter breed is??
Ik ben wel benieuwd naar een bunkerfoto van die cake.. Is dat mogelijk?

Mooie actie Stefan.

Begreep ik nou dat die nico snow white een halve meter breed is??
Ik ben wel benieuwd naar een bunkerfoto van die cake.. Is dat mogelijk?

42 cm volgens de datagegevens. Ik heb er helaas zo geen foto van omdat hij nog bij Nico in de bunkers staat waar we twee weken geleden waren. We wachten tot Nico de laatste paar items voor onze winkel binnen heeft uit China die al onderweg zijn en dan komt alles in 1x naar onze eigen bunkers. Als ik er dan aan denk zal ik nog een foto posten.

Komen er, behalve de nieuwe Magnum artikelen, nog meer nieuwe artikelen bij in de shop tijdens de huidige actie? Je bent me nu wel erg over de streep aan het trekken, ben namelijk ook al in de buurt eind dit jaar...

Komen er, behalve de nieuwe Magnum artikelen, nog meer nieuwe artikelen bij in de shop tijdens de huidige actie? Je bent me nu wel erg over de streep aan het trekken, ben namelijk ook al in de buurt eind dit jaar...

Poeh. Het is erg afhankelijk wat er binnenkomt nu. We willen zoveel mogelijk eerst met eigen ogen zien dat het bij de leverancier staat of eigenlijk bij ons zelf in de bunker voordat we iets online knallen.

Misschien nog wat nieuwe items van Lonestar. En oja.... eentje van Katan:rolleyes:

Ik vind dit zo netjes, gewoon even duidelijk vermelden dat dit er twee tegelijk zijn zodat er geen vergissingen zijn.

Hier de advocaat van de duivel :devil:
Of noem het kritisch.

Maar dan mag er wel een kortingscode van 30% korting ofzo komen bij magnum voordat ik de Kingstown Hangover ga overwegen.

Want 100schots 30mm en 2kg kruit voor €140,-:bonk:
Dan sla ik echt over.
Zat andere bakken met hetzelfde kaliber kruitinhoud en schoten.
Rond of zelfs onder de €100,-
Zoals de 1.2 willow mayhem ook van magnum voor €85,-
Mede mogelijk gemaakt door de kortingscode van de toppers van vuurwerkstore holten.

Even de beschrijvingen van de Kingstown Hangover en de 1” Havana Brightness aanpassen. Hierbij staat namelijk de beschrijving van de Magnum p.i. (Pyro Insanity) :) :wink:

Laatst bewerkt:
Mischien in dit topic al benoemd maar ik kan het zo niet terug vinden. Komen er dit jaar wederom van die leuke dagacties / actie kalender? Net als vorig jaar? Dat was echt een feest voor de vuurwerkfreak!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan