[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mischien in dit topic al benoemd maar ik kan het zo niet terug vinden. Komen er dit jaar wederom van die leuke dagacties / actie kalender? Net als vorig jaar? Dat was echt een feest voor de vuurwerkfreak!

Bron pagina 5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groningerpyro Bekijk bericht
Komen jullie dit jaar weer met een affiche zoals deze ?

Ongetwijfeld gaan we weer dergelijke acties op poten zetten. De huidige acties zijn ook wel redelijk vergelijkbaar met de Compleet Gestoorde Knalharde Acties van vorig jaar.

Hier de advocaat van de duivel :devil:
Of noem het kritisch.

Maar dan mag er wel een kortingscode van 30% korting ofzo komen bij magnum voordat ik de Kingstown Hangover ga overwegen.

Want 100schots 30mm en 2kg kruit voor €140,-:bonk:
Dan sla ik echt over.
Zat andere bakken met hetzelfde kaliber kruitinhoud en schoten.
Rond of zelfs onder de €100,-
Zoals de 1.2 willow mayhem ook van magnum voor €85,-
Mede mogelijk gemaakt door de kortingscode van de toppers van vuurwerkstore holten.

eind deze maand komt magnum online met een openings korting van 30% duss hier is je antwoord .

Jij denkt dat dat zo is omdat dat vorig jaar ook zo is of heb jij meer info? Vorig jaar was dat naar mijn weten ergens in oktober.

Volgens mij was het voornemen laatste week september. Dat is wat ik opving op de demo.
Weet overigens niet of er weer een 30% actie komt.

Dat ziet er echt geweldig uit zeg, helaas zal ik er niet komen, maar hopelijk krijgen we veel beelden te zien van de mensen die er wel heen gaan.

Drie nieuwe producten van Magnum Vuurwerk staan online:

- Mythology Display Box € 135,00
- 1'' Backfire Rudebox € 99,00
- 1,2'' Mystic Bounce Display € 109.50

Bekijk en/of bestel ze hier: www.vuurwerkholten.nl

Laatst bewerkt:
Wat ziet de belevingsruimte er zo al gaaf uit zeg. Ik ben echt benieuwd naar beelden van mensen die er heengaan!

Je bent zelf ook van harte welkom hoor!

Haha, bedankt Stefan. Vorig jaar geweest en ook toen was de winkel/showroom dik in orde. Voor dit jaar denk ik er echt geen tijd voor te hebben, ook minimaal 2 uur reistijd. Maar mocht er tijd over zijn wil ik zeker even langs komen. Pure sfeer!

Mijn eerste bericht op het forum en het is gelijk een zeur bericht :p.
Volgens mij klopt de beschrijving van de Thunderbolt niet helemaal. Deze is volgens mij van de Knight en Beyonder.

Nu iets positiever. Ook hier mijn eerste bestelling dit jaar gedaan en de foto's zien er inderdaad gaaf uit!

Mijn eerste bericht op het forum en het is gelijk een zeur bericht :p.
Volgens mij klopt de beschrijving van de Thunderbolt niet helemaal. Deze is volgens mij van de Knight en Beyonder.

Nu iets positiever. Ook hier mijn eerste bestelling dit jaar gedaan en de foto's zien er inderdaad gaaf uit!

Thanks, tekst en info is aangepast!

Ti Fury

Een lekker knalblokje welke het goed deed op de demo van Broekhoff. We hebben hem daarom toegevoegd op de webshop en kost € 17.99.

Webshop link: TI FURY

Hebben jullie nog wensen welke producten we aan zouden moeten bieden?

Het gaat dan om producten van Wolff, Broekhoff/Magnum, Katan, Nico Feuerwerk, Tropic en/of Lonestar.

Laat maar horen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan