[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er gebeurt van alles bij ons... Weer een raadselachtige foto... Is het een levering vuurwerk? Nee... Maar wat dan wel... Is dit waar die de countdown voor aftelt... Nee ook niet. Dit is weer iets anders en zal een leuke verrassing worden voor 150 willekeurige klanten die onze winkel gaan bezoeken!

2020-10-28 19.03.54.jpg

Later meer hierover! We maken ons nu klaar voor wat er over 4 dagen gaat gebeuren! Geen paniek!

Blij dat ik hier een bestelling heb staan, en die blijdschap wordt alleen maar groter als ik dit allemaal zie en lees. Je haalt wel wat uit de kast voor je klanten, top!

Er gebeurt van alles bij ons... Weer een raadselachtige foto... Is het een levering vuurwerk? Nee... Maar wat dan wel... Is dit waar die de countdown voor aftelt... Nee ook niet. Dit is weer iets anders en zal een leuke verrassing worden voor 150 willekeurige klanten die onze winkel gaan bezoeken!

Bekijk bijlage 56674

Later meer hierover! We maken ons nu klaar voor wat er over 4 dagen gaat gebeuren! Geen paniek!

Het enige dat ik kan vinden met dat artikelnummer zijn thee doosjes. Dat zal het niet zijn, dus ben errug benieuwd wat dan wel...

Leuk om te zien hoe Stefan bezig is, het hele jaar door, om mensen naast aanbiedingen te geven ook te vermaken. Goed bezig, ik ben benieuwd :D

Voor de nieuwsgierigen onder ons en een ieder die categorie 1 vuurwerk en/of een Vuurwerkbon wil kopen gaat onze winkel vanaf volgende week, de gehele maand november en eerste week december, 2 dagen per week open en wel als volgt:

- Dinsdags van 13.30 tot 17.30 uur
- Donderdags van 13.30 tot 17.30 uur

Je kunt helaas nog geen voorbestelling plaatsen (vanaf 7 december mogelijk) maar wel onze nieuwe coronaproof showroom bekijken! Daarnaast beschikken we volop over categorie 1 vuurwerk.

De belevingsruimte bezoeken is pas mogelijk vanaf 29 december!

www.vuurwerkholten.nl

wereopen.jpg

postervwbon.jpg

Nog minder dan 24 uur te gaan en we gaan ontploffen! (Nouja... hopelijk niet letterlijk)

Houdt onze Facebookpagina @VuurwerkHolten hiervoor in de gaten!

1day.jpg

We hebben vandaag, na een 10 tal weken de winkel helemaal klaar en volledig aangepast om in coronatijden vuurwerk te KUNNEN verkopen. Nu is alleen de bizarre vraag of we MOGEN verkopen.

Argumenten die door de politiek worden aangehaald slaan kant nog wal om er i.v.m. corona een totaalverbod door te kunnen drukken... Zucht..

We laten ons niet gek maken en gaan voor 200% door met de voorbereidingen. A.s. dinsdag om 13.30 uur opent voor het eerst in 2020 onze winkel waar je veilig en verantwoord onze nieuwe showroom kunt bewonderen en categorie 1 vuurwerk kunt kopen.

Een bestelling plaatsen in de winkel is helaas nog niet mogelijk maar dat zal vanaf 7 december op zeker mogelijk zijn!

Tot die tijd kun je lekker vanaf je bank ons assortiment bekijken en bestellen op www.vuurwerkholten.nl.

winkel.jpg

haha mooi zeg stefan, de acties van vorig jaar waren erg mooi! Zeker dat ik het even in de gaten hou, sowieso heb ik al wat producten in de bestelling staan dus die belevingsruimte ga ik in ieder geval meemaken. Echt een prachtige winkel en acties zeg! Fantastisch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan