Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee. Een zaak in groningen. Zie topic op forum...Als die adresje die je bedoelt de pijnacker is kan je t vergeten. Dat was halve dag geldig en is afgelopen.
Onwijsvuurwerk in Groningen*Iemand een tip waar deze in het noorden verkocht worden?
Hier zolang ze beschikbaar zijn 195 per karton, misschien interessant voor de mensen uit Noord HollandMocht je interesse hebben, had van de week 200 als prijs gekregen voor een karton.
Man man man ze maken me helemaal gek dit jaar met al die keuzes in single shots![]()
mij ook.En dan vooral omdat het ook meteen het laatste jaar is. Lekker is dat.![]()
Heb deze ook besteld, samen met twee pakken kometenbomben en de big chill. Ook vanwege het feit dat dit het laatste jaar single shots is:(
Deze single shots vallen onder F3 zelfde als alle andere 40 grams single shotsHeb ik iets gemist?!
Allen F3 gaat er uit toch?
Heb deze ook besteld, samen met twee pakken kometenbomben en de big chill. Ook vanwege het feit dat dit het laatste jaar single shots is:(
https://www.zenavuurwerk.nl/shops/Zena-vuurwerk-mega-store-Den-BIemand enig idee of er een lypears dealer zit in de regio denbosch groetjes