[Freakactie 2020] Vuurwerkbunker.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de mensen die hier besteld hebben. Ik heb een mail gevonden in de spam over de afhandeling van de bestellingen.

Heb wat F1 bij de vuurwerkbunker besteld. Kan het op 19 December ophalen. Om toch een beetje het gevoel te hebben.

Crackling Thunder Mix.jpg

Taikonaut.jpg

Thunder Clouds.jpg

Woodcrackers.jpg

Helaas waren de Bengalfeuer Mixjes van Fünke niet meer te krijgen.

Ik ben net geweest en werd volgens mij geholpen door Robin even een praatje mee gemaakt erg goed geholpen ze gaf aan dat de luft heuler achter lag en kheb gelijk een gemengd doosje meegenomen :)

20201121_142338.jpg

Ben vandaag hier langs geweest, ging ook voor de luft heulers maar die lagen er helaas niet. Wel dit gescoord en dit gave bord gezien.
76C5DC7A-362E-4184-BEB3-D48152EA2862.jpg09D876E5-F29F-4DBC-80E5-4E99725DDEBD.jpg

Even vragen aan de toonbank? Toen ik er gister was lagen ze ook niet in de schappen en heb het even gevraagd.. ze waren toen bezig met stickeren..

Je kunt het beste even vragen naar de luft huilers, we hebben ze achter de toonbank liggen. Dit doen we omdat je een beetje moet weten hoe deze artikelen werken en we het dus liever niet aan de 'reguliere' klant meegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan