[Freakactie 2020] Vuurwerkbunker.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker, de komende dagen gaan we nieuwe producten in de shops van Breda en Pijnacker zetten!

Ben ook wel benieuwd waar je op zit te wachten :D kunnen we er wellicht rekening mee houden.

Zeker, de komende dagen gaan we nieuwe producten in de shops van Breda en Pijnacker zetten!

Ben ook wel benieuwd waar je op zit te wachten :D kunnen we er wellicht rekening mee houden.

Top! Een paar cakes die zo in me opkomen:
- Sonic Shells (Yakuza)
- Alpha (Vuurwerktotaal)
- Decibel (Wolff)

Ja het hele Funke en hele Luypears assortiment zal aangeboden worden in Breda en Pijnacker. En in de actie week aantrekkelijk geprijsd zijn :D

Wow, de Katan specials voor een goede prijs in Breda.
Echt precies wat ik nodig had. Heel mooi, deze nieuwe freakwinkel in Breda.

Kan er in Breda vrij een afhaaldag en -tijd gekozen worden, of zijn dit dezelfde freaktijden als in Pijnacker?

Er zijn nog veel blokken vrij, omdat er volgens mij nog weinig bestellingen waren.
Ik kon net nog zowel om 29 december 0:00, 0:15 en 0:30 kiezen als de rest van de tijden, dus vanaf 9 uur in de ochtend.

Zoals sommigen al opgevallen was, sinds vandaag zijn alle Katan Specials te koop tegen belachelijk lage prijzen. Deze actie is zowel in Pijnacker als Breda!

Daarnaast hebben we het volgende toegevoegd:

PIJNACKER
- De VOLT! specialized collectie waaronder de Wicked Whistle (€25 p.s.).
- Op veler verzoek de Alpha (Vuurwerktotaal) voor €5.25 per stuk.
- De grote boxen van Vuurwerktotaal staan ook te koop, waaronder The Joker en Heisenberg.
- Ook hebben we aan een aantal verzoekjes voldaan en staan bijvoorbeeld in Pijnacker ook de Sonic Shells online.

BREDA
- De welbekende ABA feuerwerk single shot (mines), zowel los als in de staffelkorting te koop.

PIJNACKER & BREDA
- De Funke en Luypaers collectie van 2019. Binnenkort komen ook alle nieuwe producten erop en volgt een actieweek!
- Veel artikelen uit de DB Fireworks collectie zoals de Noiz Barrel, de Wreckling Shot en de nieuwe DB cakes/compound zoals The Final.
- Katan Specials voor belachelijk lage prijzen!

Stay tuned voor de Funke en Luypaers actieweek! :handsup:

DE ZENA ACTIEWEEK LOOPT NOG T/M ZONDAG!​

Kan het kloppen dat de DB Fireworks artikelen nog niet toegevoegd zijn, op de knalcakes na? Ik zie ze nog niet op de site staan van Breda. En nog een vraag: staan de Cracker Fountains al op de prijs van de actieweek, gezien de lage prijs?

DB komt komende dagen ook volledig online in Breda. De Alpha kan helaas niet online in Breda ivm andere winkels.

Vandaag loopt alleen de Zena actie af toch? Ben nog even in dubio over de andere aanbiedingen (in Pijnacker) :)

Nog een kleine update: In Pijnacker is een extra afhaalblok open gezet (07:00 - 07:30), en in Breda staan nu ook de nieuwe Funke artikelen online.

Zena actie loopt vandaag af, stay tuned voor komende actieweken van o.a. Funke en onze eigen Space Power!

Ik vroeg mij af hoe droog jullie bunkers zijn. Ik heb wel eens gehoord dat er nogal wat bunkers zijn die een hoog vocht gehalte hadden (tegen het natte aan). Hoe is dat bij jullie? Hoe zorgen jullie er bijvoorbeeld voor dat het vuurwerk goed blijft?

Ik vroeg mij af hoe droog jullie bunkers zijn. Ik heb wel eens gehoord dat er nogal wat bunkers zijn die een hoog vocht gehalte hadden (tegen het natte aan). Hoe is dat bij jullie? Hoe zorgen jullie er bijvoorbeeld voor dat het vuurwerk goed blijft?

Ben hier ook wel erg benieuwd naar. Heb namelijk nog niet eerder bij jullie besteld maar via via wel eens gehoord dat het "drijfnat" zou zijn. Weet niet of jullie dat herkennen vanuit het verleden?

Ben hier ook wel erg benieuwd naar. Heb namelijk nog niet eerder bij jullie besteld maar via via wel eens gehoord dat het "drijfnat" zou zijn. Weet niet of jullie dat herkennen vanuit het verleden?

Via via......🙈
Drijfnat lijkt mij heel sterk. De grote levering vanuit de importeur komt meestal begin/halverwege december maar het kan ook zelfs in de week van kerst.
De bunker mag je niet verwarmen dus ja het kan zijn dat een product vochtig/klam aanvoelt. Maar voor elke vuurwerkhandel geldt, dus ook voor de Bunker, dat ze er alles aan doen om de producten perfect uit te leveren.

klinkt dit niet een beetje als een broodje aap verhaal van een concurrerende winkel ofzo? Wij zijn een groot vuurwerkpunt en verkopen al 15 jaar vuurwerk uit deze bunkers, welke binnen staan in een verwarmde kas (Intratuin). Dus nee onze bunkers zijn kurkdroog en we hebben hier nog nooit klachten over gehad.

Over nieuw binnengekomen vuurwerk wordt weleens gezegd dat het nat (vochtig) is waardoor het minder goed presteert. Dit komt omdat het soms vlak voor kerst binnenkomt en het dus net uit de containers is welke 4 weken op een natte boot hebben gestaan. Maar zelfs met dit vuurwerk komt het helemaal goed als het 1 week in een droge en warme bunker staat.

Ik hoop dat ik jullie twijfels weg genomen heb :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan