[Freakactie 2020] Vuurwerk Vathorst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is mij te duur, zelfs de duitse prijzen maken hem nog twijfelachtig en dan heb je het over al zo'n 150-130 euro goedkoper.

Komen er nog meer Funke/Luypaers producten in de shop? Die nieuwe compound van Luypaers bijvoorbeeld?:angel:

Funke staat er allemaal op. Luypaers laat nog even op zich wachten. Mvg Dave

En komt er (net als vorig jaar) nog een mooie kortingsactie vlak voor sluitingstijd? of was dat nou op een ander moment vorig jaar? #Iamlost

Laatst bewerkt:
En komt er (net als vorig jaar) nog een mooie kortingsactie vlak voor sluitingstijd? of was dat nou op een ander moment vorig jaar? #Iamlost

Lijkt me vreemd als ze nog even een dikke kortingsactie op de al afgeprijsde artikelen doen. Dan sta je als eerdere koper ook beetje in je hemd.. vorig jaar hadden ze nog een actie op niet afgeprijsde artikelen in oktober

Lijkt me vreemd als ze nog even een dikke kortingsactie op de al afgeprijsde artikelen doen. Dan sta je als eerdere koper ook beetje in je hemd.. vorig jaar hadden ze nog een actie op niet afgeprijsde artikelen in oktober

Daarom ben ik ook een beetje lost. Ik heb vorig jaar van de kortingsactie van Vathorst gebruik gemaakt (en die was heel scherp), maar geen idee meer wanneer dat precies was en in welke hoedanigheid. :rolleyes:

Bedankt voor het scheppen van duidelijkheid in mijn hoofd.

Lijkt me vreemd als ze nog even een dikke kortingsactie op de al afgeprijsde artikelen doen. Dan sta je als eerdere koper ook beetje in je hemd..

Nou nee niet bepaald.
Zoals vele anderen freakzaken het doen of gedaan hebben gooien ze nog na normale opening her en der acties erbij of gehele actie als 10% extra op aankoop.
Dit is heel normaal en waarom zou het slecht zijn voor mensen die eerder gekocht hebbenm je hebt ten slotte het product gekocht omdat je de prijs al goed vond en zekerheid wou van aankoop product. Er hangt eenmaal risico's aan alles wel doen of wachten.
Wie kon raden dat die product later ook nog op voorraad zou zijn bij een evt actie?

Altijd fijn als winkeliers er een schepje bovenop doen bovenop de korting die ze al geven. Als het gebeurt dankbaar gebruik van maken zou ik zeggen. Je kan het denk ik zien als een soort extra uitverkoop/opruiming ofzo.

Zie juist nu dat er wat prijzen verhoogd zijn sinds vanmiddag.
Zit een beetje tegen de nog een paar dagen-deadline aan te hikken gezien er nog dagelijks wat nieuws opduikt in de shop.

Kan je later je bestelling nog uitbreiden?
Of een bestelling toevoegen?

Wil namelijk ook nog in de freak acties wat bestellen, maar wil ook een nieuwe Luypaers cake.

edit: Ik kan de Goldblinker van Funke ineens niet meer in mijn winkelmandje doen?

Laatst bewerkt:
Kan je later je bestelling nog uitbreiden?
Of een bestelling toevoegen?

Wil namelijk ook nog in de freak acties wat bestellen, maar wil ook een nieuwe Luypaers cake.

edit: Ik kan de Goldblinker van Funke ineens niet meer in mijn winkelmandje doen?

Hallo, dit was een foutje in de voorraad, excuses!

Later hand zou je opnieuw kunnen bestellen en middels een mailtje de bestellingen laten samenvoegen.

Mvg Dave

Beste allemaal,

Wij snappen alle emotie meer dan goed, maar wij willen het ook op dit forum zo positief en gezellig mogelijk houden.
Momenteel is er nog geen enkele duidelijkheid hoe de jaarwisseling eruit zal gaan zien en dat is bij winkeliers en importeurs net zo.
Praktische vragen over hoe om te gaan met bestellingen e.d. kunnen nu niet (goed) beantwoord worden.
Het heeft geen zin om het forum daarmee vol te schrijven en we zullen dat ook verwijderen totdat er duidelijkheid is.

groet,

Vuurwerkcrew

Hallo allemaal,

Zoals we allemaal al weten is er dit jaar geen verkoop:cry:!
Alle orders zullen binnen 14 werkdagen worden terugbetaald. Het behouden van je order is ook niet mogelijk. We openen de site vanaf 1 januari weer voor de bestellingen van 31 december 2021.

Om jullie toch kunnen voorzien, openen we de site voor cat 1 bestelling. Je kan online je bestelling plaatsen en 1 uur later ophalen (of later) in onze winkel. We zullen de komende tijd de site aanvullen met nieuwe cat 1 artikelen. Tot die tijd staan de huidige artikelen op de shop!

We laten weten zodra de shop open is!

Mochten er vragen zijn hoor ik ze graag.

Met vriendelijke groet,
Dave Brandsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan