[Freakactie 2020] Vuurwerk Vathorst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wegens onvoorziene omstandigheden moet ik de opening van de webshop toch met 24 uur uitstellen! Excuses

Dat is erg jammer!! Helaas het is niet anders...
Zat mezelf al te verheugen om het aanbod vannacht te mogen bekijken... en helaas ben ik daar zaterdag op zondag nacht niet voor in de gelegenheid...

Laten we eerst morgenavond afwachten. Hoop dat de overname geen invloed heeft op freak acties betreffende 2019 voorraad

Iets met Vuurwerktotaal dat overgenomen wordt door Lesli? :shy:

Er staat geschreven, dat er dit jaar nog niks verandert en ze pas vokgend jaar dingen gaan veranderen.
Ik denk niet dat vathorst ineens zijn freakactie moet gaan aanpassen omdat er 3 dagen geleden een handtekening is gezet onder een samenwerking van 1 van hun importeurs..
ik word zoooo moe van alle speculatie omtrend samenwerkingen......

Laatst bewerkt:
Ik kan ook zoveel schrijven
We moeten t maar zien
Maar dat lesli een nog grotere vinger in de pap krijgt is naar mijn inziens niet zo gunstig maar kan het mis hebben

On topic
Zit klaar voor vanavond vathorst succes met de opening ik ben benieuwd

Het begint al beetje vorm te krijgen,sommige dingen staan er al op!!!
Azul mooie prijs iig

Pfoe zitten wel enkele interessante deals tissen. Zorgen dat ik straks gelijk ingelogd ben om te kijken wat we allemaal in het winkelmandje gaan stoppen.

De webshop is open

We zijn vanaf nu geopend! Echter is dit nog niet ons volledige assortiment. Ik zal gedurende het jaar nog meer artikelen aanbieden. Zodra ik meer weet zal ik het hier vermelden.

Veel shop plezier.

Mvg Dave

Bedankt voor het doorknippen van het lint.

In het algemeen zitten er een aantal bijzonder interessante artikelen tussen! Hulde daarvoor.

Voor mij helaas niet. Een Wicked Whistle die vorig jaar augustus 22,50 was en nu 28,00 (waardoor ook een karton fors duurder is). Een Spinnerz 2 Colorz die tot het sluiten van de freaksite voor 75,00 werd aangeboden en nu voor 95,00 terugkomt. Maar het is ook een illusie om te denken dat je het voor iedereen goed kunt doen. En ik blijf de site sowieso het hele jaar volgen.

Succes en veel shopplezier voor de anderen!

Tip: kartonnetje Ti-rep is voor 90,- echt een koopje, en wat te denken van de dumbum knalcake (64), Code Red en de Mega Willows. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik vind het wel een rot streek om de webshop niet om 23:59 open te gooien maar opeens eerder. Gelukkig had ik zelf de webshop openstaan en kon ik om 23.40 gelijk bestellen maar snap voor anderen die zo om 12 uur willen bestellen voor een verassing komen te staan.

Bestelling geplaatst maar kreeg net toen ik via ideal wou afrekenen foutmelding en teruggestuurd met notificatie dat de kartoj thunderbrick niet meer in mijn winkelmand was. Ughhhh heb ik weer!

Jammer dat er geen 1 mega willows op voorraad is geweest, misschien dat het later wordt aangevuld?

Er zitten toppers tussen voor de prijs, 1e bestelling van het jaar is rond:applause:

Gaan jullie ook pijlen aanbieden, voornamelijk de goldfunken?

Huh? Een maat van me heeft een Mega Willows besteld, hij was tweede besteller. De eerste besteller is waarschijnlijk met het enige karton Thunderbrick naar huis gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan