Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Benieuwd naar de katan grande special. Sterke twijfel om deze samen met mijn zwager te bestellen.
Benieuwd naar de tijdsduur...
Twijfel twijfel
Meer mensen die deze gaan bestellen?
Ben benieuwd of jij hem besteld. Laat het hier maar weten als je wil.Ik twijfel ook nog. Ga hem denk ik wel bestellen. Is er bekend hoeveel gram kruit dit ding bevat?
Denk dat ie na deze week stuk duurder is. Zou wel erg zuur zijn als je m nu aanschaft en ie nog voor 200eu of minder terugkomt in de acties aan t einde van het jaar wanneer de videos er zijn.Ik ben waarschijnlijk niet de enigste die zich het volgende afvraagd: tot wanneer blijft de katan grande special in de aanbieding? Ik bestel persoonlijk geen artikel met een dergelijk prijskaartje als wat hier aan hangt zonder te weten hoe de effecten eruit komen te zien.
Mooie acties! Zojuist immortal special en full traction besteld![]()
Zojuist met mijn zwager de Katan special grande 400 besteld.
We zijn erg benieuwd!
Nu hopen dat die niet ineens 200 of minder kost als de video’s online komen.
Nu al zin om dit bakbeest af te steken!
Oh lekker scherp van mij haha, ik dacht dat vuurwerk outlet Gelderland hier ook bij hoorde..Je zit hiermee in 't verkeerde topic... Deze zitten in het hoge noorden.
Top zeg! Komen er toevallig nog nieuwe producten op de site?
Deze hebben wij (nog) niet besteld. Wij gaan kijken wat wij erbij gaan voor dit jaar.Beste Vuurwerkoutlet, kunnen we de Katan Loudcollection ook nog verwachten bij jullie?