[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Benieuwd naar de katan grande special. Sterke twijfel om deze samen met mijn zwager te bestellen.
Benieuwd naar de tijdsduur...
Twijfel twijfel
Meer mensen die deze gaan bestellen?

Benieuwd naar de katan grande special. Sterke twijfel om deze samen met mijn zwager te bestellen.
Benieuwd naar de tijdsduur...
Twijfel twijfel
Meer mensen die deze gaan bestellen?

Ik twijfel ook nog. Ga hem denk ik wel bestellen. Is er bekend hoeveel gram kruit dit ding bevat?

Ik ben waarschijnlijk niet de enigste die zich het volgende afvraagd: tot wanneer blijft de katan grande special in de aanbieding? Ik bestel persoonlijk geen artikel met een dergelijk prijskaartje als wat hier aan hangt zonder te weten hoe de effecten eruit komen te zien.

Ik ben waarschijnlijk niet de enigste die zich het volgende afvraagd: tot wanneer blijft de katan grande special in de aanbieding? Ik bestel persoonlijk geen artikel met een dergelijk prijskaartje als wat hier aan hangt zonder te weten hoe de effecten eruit komen te zien.
Denk dat ie na deze week stuk duurder is. Zou wel erg zuur zijn als je m nu aanschaft en ie nog voor 200eu of minder terugkomt in de acties aan t einde van het jaar wanneer de videos er zijn.

Zojuist met mijn zwager de Katan special grande 400 besteld.
We zijn erg benieuwd!
Nu hopen dat die niet ineens 200 of minder kost als de video’s online komen.
Nu al zin om dit bakbeest af te steken!

Wat een acties zeg, wenste dat ik in het noorden woonde zeg.
De freakacties hier in de buurt zijn helaas heel wat minder actief, op Haokan na.

Morgen geen nieuwe weekacties! Wel vanaf 15:00 tot en met zondag 00:00 10% korting op het gehele assortiment.
Morgen om 14:00 gaan de weekacties die nu op de site staan weer naar hun normale prijzen.

Top zeg! Komen er toevallig nog nieuwe producten op de site?

Voor nu komen er geen nieuwe producten bij. Wij zijn momenteel de bunkers aan herschikken en weer tellen. Mochten we daar artikelen tegenkomen die nog niet op website staan dan voegen wij deze uiteraard toe.

Nog een half uurtje en dan beslissen jullie zelf wat er in de weekactie zit voor jou.

Met 10 % korting op het gehele assortiment hoop ik dat jullie goeie keuzes maken. :D
De korting word automatisch in je winkelwagen verrekend worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan