[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er enige kans dat de special 4 nog aangevuld gaat worden? Wellicht uit voorraad uit een ander filiaal?
Ga er maar uit van niet! Afgelopen jaar ook in de mysterybox geweest met een beperkt aantal. Zou raar zijn als het dit jaar ineens veelvoudig verkocht gaat worden..baalde vorig jaar toch dat ik hem niet had

Dit jaar voor het eerst besteld in Haulerwijk. Nu heb ik een vraag: bij mijn 1e bestelling heb ik afhaaltijd 29 dec. 0.00u - 01.00 uur geselecteerd. Nu ik een 2e bestelling wil doen, is dit tijdvak niet meer beschikbaar. Worden mijn overige bestellingen samengevoegd met mijn 1e bestelling, zodat ik de 29ste af kan halen van.0.00 - 01.00?

Dit jaar voor het eerst besteld in Haulerwijk. Nu heb ik een vraag: bij mijn 1e bestelling heb ik afhaaltijd 29 dec. 0.00u - 01.00 uur geselecteerd. Nu ik een 2e bestelling wil doen, is dit tijdvak niet meer beschikbaar. Worden mijn overige bestellingen samengevoegd met mijn 1e bestelling, zodat ik de 29ste af kan halen van.0.00 - 01.00?
Zeker al jou bestellingen worden toegevoegd aan jou eerste bestelling.

Sorry jongens, Vandaag komt er geen nieuwe week actie online.
Dit omdat wij vandaag een bezoek brengen aan een leverancier in Duitsland.

Komende maandag komen wij weer met nieuwe acties.

Over de ander filialen is nog niks bekend. wij hebben wat problemen met het vullen hiervan.
Geduld word beloond.

Ik ben benieuwd welke Duitse leverancier het is:D

Zet alvast in je agenda! Wij zijn druk bezig met opruimen. Daar hoort ook het opruimen van de dummy’s bij.
Jullie zijn daarom vrijdag 27 maart welkom op de locatie van Haulerwijk. Vanaf 13:00 tot 17:00 kunnen langs komen om dummy’s uit te zoeken (gratis). Verder kunnen jullie een kijkje in de bunkers nemen. Misschien ligt er nog wat interessants tussen voor jou!

Schitterend initiatief weer van Vuurwerk Outlet. Een kijkje in de bunkers en de mogelijkheid om diverse dummy's te verkrijgen. Bedankt alvast! Ik hoop op een aantal sfeerverhogende foto's :D

Mooi vroeg in het jaar ook, mooi dat de mogelijkheid er is voor liefhebbers van dummy's om hier wat mooist te scoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan