[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aanvullende informatie, de openingsactie loopt tot 11 februari. EN OP=OP vanaf 11 februari word er weer gekeken richting de gebruikelijke weekacties!!!!

Met vriendelijke groet,

Tatanka Outlet Haulerwijk!!

Hopelijk komt de Mania 1.2" Escape from Hell in de weekactie. €160 is al mooi, maar voor net iets minder zou helemaal top zijn!^^ Maakt het weer net iets aantrekkelijker ivm de km's :)

Laatst bewerkt:
Wat ook wel fijn zou zijn is wanneer je sorteert op prijs dat er gesorteerd wordt op de daadwerkelijke prijs ipv de doorgestreepte prijs.

Nog geen idee wanneer Groningen online komt?
Dat bepaalt mijn keuze of ik de compounds uit de openingsactie koop.
Als deze ook in Groningen komen, koop ik ze daar.

Jaaa dat klopt, ik sluit me dan bij de andere leden aan die liever wachten op de webshop van Groningen.
Om fouten te voorkomen en misschien omdat ze daar andere producten gaan aanbieden die ik er zoieso bij wil hebben.

Nog geen idee wanneer Groningen online komt?
Dat bepaalt mijn keuze of ik de compounds uit de openingsactie koop.
Als deze ook in Groningen komen, koop ik ze daar.

Vrijdag zit ik weer in Haulerwijk. Voor die tijd probeer ik alle artikelen toe gevoegd te hebben op de website. zodra dit gebeurd is worden alle artikelen over gezet naar alle andere filialen. hierna ga ik de website in eerste instantie vullen met de artikelen die er daad werkelijk in de bunkers staan.

wat betreft de openingsactie: je kan nu bestellen in Haulerwijk. Als je bij opmerkingen wil neerzetten dat je het in Groningen komt halen komt het in orde. Wij weten nog niet of wij de acties ook kunnen doorzetten in Groningen of Vierhuizen dit omdat de aantallen op dit moment zeer beperkt zijn.

Zijn nog steeds diverse producten die je wel met de zoekfunctie vindt, maar niet bij de categorieën.
O.a.: Ghost protocol, Crazy ghost

Toch maar wel alvast een order geplaatst in Haulerwijk.
Zeker nog wel benieuwd wat voor moois er in Groningen komt.

Eerste order van het jaar.
1x Heisenberg
1x 4x30mm compound
1x Rambam 3.0
1x 1.0 Massive Blinkerz

Het is weer vrijdag :D
Dat betekend weer nieuwe toevoeging in het assortiment van Haulerwijk. De meeste toevoegingen zijn gedaan in de categorieën: grond en klein vuurwerk, fluitcakes, fonteinen cakes t 200 en cakes t 500.

Wij zijn ondertussen ook bezig om de website van de andere filialen in de lucht te krijgen. Helaas lopen wij tegen wat dingetjes aan, hierdoor ontstaat er wat vertraging. Ik hoop einde van de middag de filialen Groningen en Vierhuizen sowieso online te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan