Top 2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elk jaar toch een stukje sfeer de laatste dagen van het jaar, de Top 2000!!

Luister vanaf 25 t/m 31 december naar de Top 2000 op NPO Radio 2.
Ga naar NPORadio2.nl

Hopelijk delen jullie je lijsten, favorieten, en tips ook hier..

kijk hier voor de lijst van 2016 , inclusief geluidsfragmenten

maar voor de echte sfeer...

Mag van mij wel weer beginnen, heerlijk sfeervol om naar te luisteren altijd. Lijstje maken is soms wat lastig, zijn zo veel goede nummers die erin mogen. Maar heerlijk tijdens het afhalen om dit erop te hebben. Echter mag de top 10 wel eens een keer anders worden.

Twee jaar geleden ben ik naar het Beeld en Geluid gebouw geweest. Ik had enorm last van Vuurwerk koorts. Een prima evenement om de tijd wat te doden.

Ze doen erg hun best om het gezellig te maken voor je, terwijl je moet wachten.

Elk jaar ziet mijn lijstje er weer ietwat anders uit. Alleen sommige nummers schieten me altijd gelijk te binnen, tijdens het samenstellen van m'n lijst. Paar voorbeelden:

Eminem - Lose Yourself

Linkin Park - Numb

Hall & Oates - Out Of Touch Vice City memories <3 (toch, Djaimy? :p)

Ach, de top 2000... Als het maar eens eenmaal zo ver was! Heerlijk om de laatste dagen van het jaar te beleven met de muziek uit deze lijst. Ieder jaar komen toch grotendeels weer dezelfde platen boven drijven, ook in mijn lijst. Maar juist die veranderingen zijn toch zo gaaf om op te merken. Mijn vaste ''leden'' van de lijst zijn toch echt wel: ABBA, Foreigner,Status Quo en Andre Hazes aangevuld met wat kerstnummers en nummers die mij die laatste dagen van het jaar te binnen schieten. Veelal muziek uit de jaren '80, wat toch echt mijn favoriete ''muziektijdperk'' is! En daar horen dan ook nummers bij uit Gta Vice City, zoals inderdaad Beast, Out of Touch. Heerlijk!:thumbsup:

Laatst bewerkt:
De jaren 80 is voor mij ook het favoriete muziektijdperk! Mijn lijstje zal weer veelal uit dat glorieuze decennium gevuld worden! Kate Bush, Billy Joel, OMD, Midge Ure, Ultravox! Ach 20 nummers is toch lang niet genoeg! Als je nog nooit in het top 2000 cafe bent geweest, is het echt een keer de moeite waard om die te bezoeken!

De jaren 80 is voor mij ook het favoriete muziektijdperk! Mijn lijstje zal weer veelal uit dat glorieuze decennium gevuld worden! Kate Bush, Billy Joel, OMD, Midge Ure, Ultravox! Ach 20 nummers is toch lang niet genoeg! Als je nog nooit in het top 2000 cafe bent geweest, is het echt een keer de moeite waard om die te bezoeken!

Kate Bush en Billy Joel mogen zeker niet ontbreken ook in mijn Top2000 dit jaar. Schitterend! Evenals Blondie trouwens :D

Ach, de top 40... Als het maar eens eenmaal zo ver was! Heerlijk om de laatste dagen van het jaar te beleven met de muziek uit deze lijst. Ieder jaar komen toch grotendeels weer dezelfde platen boven drijven, ook in mijn lijst. Maar juist die veranderingen zijn toch zo gaaf om op te merken. Mijn vaste ''leden'' van de lijst zijn toch echt wel: ABBA, Foreigner,Status Quo en Andre Hazes aangevuld met wat kerstnummers en nummers die mij die laatste dagen van het jaar te binnen schieten. Veelal muziek uit de jaren '80, wat toch echt mijn favoriete ''muziektijdperk'' is! En daar horen dan ook nummers bij uit Gta Vice City, zoals inderdaad Beast, Out of Touch. Heerlijk!:thumbsup:

Top 40? Dan zijn we aan het eind van het jaar snel klaar:wink:

Jaarlijks toch wel een van mijn hoogtepunten rond de feestdagen, zowel op de radio als op TV. hopelijk zet de verjonging van de lijst ook dit jaar weer door. Ik ga in iedergeval alvast wat nadenken over mijn lijst.

Dit meesterwerk,mag van mij zo op een!

The Alan Parsons Project - Eye In The Sky,blijft een all time Favorite. Net als Warren G - Regulate ft. Nate Dogg. Maarja kan niet elk jaar,het zelfde stemmen natuurlijk.

Mijn favoriet, puur door de achterliggende gedachte. Verder is het altijd veel van het zelfde, maar zeker niet verkeerd! Ben benieuwd wanneer we de eerste hardstyle plaat gaan horen in de Top2000.

En gaat iemand naar de cafe van top2000? of alleen via tv volgen?

Volgen jullie het liefst snachts of heb je het ook overdag opstaan?

En gaat iemand naar de cafe van top2000? of alleen via tv volgen?

Volgen jullie het liefst snachts of heb je het ook overdag opstaan?

Vooralsnog heb ik het alleen via de TV gevolgd, ik weet ook niet of ik een middag- of avondsessie darts kijken ik daar voor zou opofferen om er heen te gaan.. Maar wellicht leuk eens te bezoeken tijdens 2e kerstdag (geen darten dan op TV).

Verder volg ik het wanneer het mij uitkomt, de radio staat altijd wel op de achtergrond aan maar echt volgen is vaak specifiek tussen de dartsessies door en tijdens het afhalen en bezig zijn met het vuurwerk.

Oeh, leuk! Ik ga er ook alvast over nadenken! Ik volg het eigenlijk nooit, vind het ook geen ruk aan, want de top 10 is toch altijd hetzelfde (toch?), maar ik ben echt zo'n lijstjesfreak, dus zelf een lijstje maken vind ik altijd leuk! De nummers die ik luister komen alleen nooit in de top 2000, dus zend ik het ook niet in... :wink:

3 nummers die mijn top 10 waarschijnlijk wel halen:

Succes iedereen die dit gaat luisteren :p Kan me niet voorstellen dat anderen dit mooi vinden namelijk :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan