[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je op Youtube 'rubro silver titanium tears' intikt, helpt het eerste zoekresultaat dat je krijgt. :shocked:

Hmm, heb dat geprobeerd vlak voordat ik de reactie plaatste maar kon hem niet vinden. Misschien was dat ook de reden dat het op de site niet werkte. Maar bedankt in ieder geval! Mooi blokje. Maar heb de Giant Soaring Tails al besteld, denk dat ik het daar bij houd.

15:00 start de tosch pyro week bij vuurwerk outlet Haulerwijk, groningen, Assen, roden en vierhuizen. 15% korting op alle Toschpyro producten.

De voorraad van de triple x is weer bijgevuld in Haulerwijk.

Wij zijn op dit moment bezig met de nieuwe weekactie van komende week. over ongeveer een uur komen deze online.

De weekacties staan weer online.
In alle filialen hebben wij ook een toevoeging gedaan van de Crackling Crystal.

In Haulerwijk zijn de pyro & papel en Shots of Anarchy ook vrij gekomen.

Misschien een stomme vraag, maar in de shop van haulerwijk staat het volgende vermeld.

Vuurwerkmania 1.2 Bad #ss box [Karton]

Mu de stomme vraag, wat houdt karton in ? Ik zie dit namenlijk niet in de shop van Assen staan...

Misschien een stomme vraag, maar in de shop van haulerwijk staat het volgende vermeld.

Vuurwerkmania 1.2 Bad #ss box [Karton]

Mu de stomme vraag, wat houdt karton in ? Ik zie dit namenlijk niet in de shop van Assen staan...

Dit hebben ze gedaan zodat de orderpickers weten dat het om een volledig karton gaat.

Kans dat er Wolff Familie producten bij komen? Zelf wil ik Juweel graag ns, zou mooie fonteintoevoeging aan assortiment zijn.

En ik duim nog voor overhevelen van wat RotP van Haul naar Grunn, want nieuw komen die toch niet meer binnen?

Oeh dat wil ik ook wel
Gelijk maar vragen of de nieuwe wolff compounds hier ook gaan komen. (Poema lijn) want west verkoopt ze toch niet en wat onwijs gaat doen is mij ook onbekend

Grote kans dat je naast het vuurwerk, een hele mooie stalen kooi erbij krijgt :handsup:.
wolf idd maakt mooie producten

Oeh dat wil ik ook wel
Gelijk maar vragen of de nieuwe wolff compounds hier ook gaan komen. (Poema lijn) want west verkoopt ze toch niet en wat onwijs gaat doen is mij ook onbekend

Kans dat er Wolff Familie producten bij komen? Zelf wil ik Juweel graag ns, zou mooie fonteintoevoeging aan assortiment zijn.

En ik duim nog voor overhevelen van wat RotP van Haul naar Grunn, want nieuw komen die toch niet meer binnen?

De return of the phoenix stonden al in groningen alleen niet op zichtbaar. Ik heb het aangepast:D

:holland: Het is eindelijk gelukt, ons filiaal in Drachten is vanaf nu ook open. Er staan nog niet heel veel producten maar het begin is er.
Deze week heeft alleen Drachten een openingsactie van 10% op het gehele assortiment. Hier geld ook besteld in drachten is op halen in Drachten. Openingsactie is geldig tot 12-06-2020 16:00

:holland: Het is eindelijk gelukt, ons filiaal in Drachten is vanaf nu ook open. Er staan nog niet heel veel producten maar het begin is er.
Deze week heeft alleen Drachten een openingsactie van 10% op het gehele assortiment. Hier geld ook besteld in drachten is op halen in Drachten. Openingsactie is geldig tot 12-06-2020 16:00
Wat is de link, want via google kom ik op een oude website.

Benieuwd weer naar de weekactie! Krijgen jullie toevallig ook de laatste transbomber cake los?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan