[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergeten te vragen in de winkel, kunnen jullie ook aan de luftheulers komen die na de fluit nog wat crackling uitspuwen?

Vergeten te vragen in de winkel, kunnen jullie ook aan de luftheulers komen die na de fluit nog wat crackling uitspuwen?

Dat staat op dit moment niet in de planning.
Ik weet niet in hoeverre ik na de leveringen van aankomende dagen nog een x aanvulling van funke heb aangezien deze producten ook steeds beperkter beschikbaar worden

Ik krijg veel vragen of wij de producten van funke nog hebben, onderstaand is na de leveringen van dit weekend de status:
-lufheuler blauw en rood = ruim op voorraad
-luftheuler geel en groen = beperkt op voorraad
-silberturme = redelijke voorraad
-silberfontanen = ruim op voorraad
- kugelblitz = ruim op voorraad
-Starkids = ruim op voorrad

Maar de vraag naar deze producten is enorm, mocht je zekerheid willen heb mail dan je bestelling naar [email protected] zodat ik het kan reserveren voor je.

Laatst bewerkt:
Even update, morgen ochtend heb ik alles van Funke in huis :cool:
Hierdoor zijn alle orders compleet! En staat alleenvoor iedereen klaarb:)

Aangezien er velen met smart op zitten te wachten, biedt ik jullie de mogelijkheid om je bestelling morgen af te komen halen tussen 15.00 - 16.30 uur.
Ik gooi dan even de toko open en zal zelf aanwezig zijn voor de uitgifte van de orders

Laatst bewerkt:
Ik kan morgen niet. Ik kom volgende week zaterdag met mijn hutkoffer. Maar helemaal top dat je dit doet voor de Freaks.:applause:

Ik ben vandaag ff mijn Funke spulletjes wezen halen. Wat een top service. Volgend jaar denk ik ook hier wat groot spul bestellen. (als het dan tenminste mag)

Ik kom morgen toch mijn vuurwerkjes ophalen. Visite afgezegd. Komt mij eigenlijk wel beter uit zo. Dus tot morgen Patrick.:D

Thanks Patrick voor de goede service! Was gezellig even in de winkel, helaas nog niet gelukt met de lidl knetterlinten haha..:(

Hopen dat we volgend jaar weer lekker cat2 kunnen kopen bij je!

Jep de bestelling net ook opgehaald. Meteen wat getest natuurlijk. Vervangende grondbloemen zijn zelfs iets beter. Zelfde geldt voor de knetterballen. Bedankt voor de goede service Patrick!

Voor wie zijn bestelling nog niet heeft afgehaald, we hebben alles compleet klaar staan.
Gezien de mogelijkheid van zwaardere maatregelen raden wij aan om zsm de bestelling af te halen.
Wij zijn op werkdagen geopend van 07.30-18.00 uur, als extra mogelijkheid bieden wij jullie aan om dinsdag tussen 18.00-20.00 uur langs te komen voor afhalen van bestellingen en verkoop cat 1 vuurwerk

Het was de bedoeling om de 29ste langs te gaan. Lekker met de top2000 erop en tog een beetje gevoel van afhalen. Maar met de nieuwe dreigende maatregelen besloten om het morgen op te halen. Jammer, maar het is niet anders. Tot morgen Patrick.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan