[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie nu dat de filmpjes van Wolff online worden gezet op YouTube zitten mooie pareltjes tussen hoor hopelijk ook bij jullie te koop voor mooie prijzen

Zie nu dat de filmpjes van Wolff online worden gezet op YouTube zitten mooie pareltjes tussen hoor hopelijk ook bij jullie te koop voor mooie prijzen

Wij zullen ook een serie nieuwe producten van Wolff opnemen.
Mocht je wensen hebben kan je die algijd hier aangeven, dan kan ik kijken wat mogelijk is

Cool beauty zit in mijn standaard assortiment.
De pyro tsunami ga ik ook opnemen als extra toevoeging.

Tevens gaan we ook met minimaal 5 oud gediende producten van Wolff leuke actie houden.
Maar daar volgt later meer info over ;)

Mooi ook voor gave prijzen? Oude producten of iets anders?

Prijsstelling moet ik nog bepalen, maar uiteraard probeer ik dat zeker de
Moeite waard te laten zijn.

Wat oudere en Minder oude producten, maar vooral een aantal items waarvan ik denk die in de smaak vallen bij jullie

Klinkt veelbelovend tis voor mij al weer begonnen het nieuwe seizoen de vrouw vindt het wat minder en roept altijd weer moet je die ook nog hebben haha pyro is nog a crime i love it....

Prijsstelling moet ik nog bepalen, maar uiteraard probeer ik dat zeker de
Moeite waard te laten zijn.

Wat oudere en Minder oude producten, maar vooral een aantal items waarvan ik denk die in de smaak vallen bij jullie

Oei...Ik denk dat mijn portemonnee mijn nu al weker wordende ruggengraat niet leuk gaat vinden.
Maar ik laat mij graag verassen waarmee je komt Patrick

Dat is zeker mogelijk, ik zal een categorie alle artikelen aanmaken en zodra we de site gaan aanpassen daar de artikelen aan koppelen

Op deze cake (ROTP) heb ik al even gewacht, dit weekend toch besloten ergens anders wat aan te schaffen en dan komt deze actie voorbij :bonk:

Toch maar even 2 meegepikt, leuke prijs. Misschien later in het seizoen nog wat van meepakken. Thnx!

Ik heb dit weekeend behoorlijk veel vragen gehad over het filmpje van The Scream, Wolff weet zo niet wanneer deze beschikbaar is.
Daarom is de weekactie vervangen door een andere fluitbak van Wolff en zal The Scream terug komen in de actie zodra er een film beschikbaar van is!

https://pyrofreakshuizen.nl/assortiment/weekactie

De eerste serie items staat erin, de rest volgt de komende dagen.
Toegevoegd worden nog: nieuwe cakes/boxen Rubro, klein vuurwerk, een aantal boxen van Mania en Wolff, diverse producten Evolution, divere producten Pangu en diverse artikelen van Bonfireworks!

Wel hebben wij een van de twee losse cakes van de Transbomber al op de site staan, de 2de volgt van de week.
Ook staat de Exclusive Monsterbox en een nieuw 100 schots knalblokje Extreme Black Box op de site.

Voor vragen stuur me gerust een mail naar [email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan