[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week zijn wij op bezoek geweest bij Rubro / Vuurwerk Mania, hier hebben we gezellig zitten praten over al het nieuws wat men voor ons had.
We hebben veel nieuwe producten op beeld mogen aanschouwen en er zit heel veel moois bij en het wordt steeds lastiger kiezen voor :cool:
Na de product demo's van aankomende week gaan we keuze's maken welke artikelen we gaan opnemen in ons assortiment.
Wel kan ik al verklappen dat we sowieso natuurlijk de Geisterblitz gaan opnemen en dat we een heel beperkt aantal gewilde boxen van Mania krijg ;)

Helaas is de afspraak bij Wolff verplaats naar volgende week ivm ziekte, zodra ik daar meer van weet laat ik het jullie weten.

Daarnaast zijn we nog aan het kijken of we nog een toevoeging gaan maken om naast Wolff, Rubro, Vuurwerk Mania, Evolution, Pangu er een 6de merk aan toe te voegen.

Mooi nieuws en goed bezig hoor, nu al een top assortiment en dan nog uit willen breiden met een 6e merk, top. Succes daar, maar zal wel goed komen :wink:

Leuk nieuws, goed om weer wat van jullie te horen.
Waar ik nog wel heel benieuwd naar ben, verwachten jullie binnenkort op de freak-site nieuwe producten (uitverkochte producten) weer op voorraad te krijgen. Ik was vorig jaar zeker tevreden en kom graag mijn centen voor jullie vuurwerk ruilen...:D

Anders vrees ik dat mijn geld naar andere webshops gaat :rolleyes:

Leuk nieuws, goed om weer wat van jullie te horen.
Waar ik nog wel heel benieuwd naar ben, verwachten jullie binnenkort op de freak-site nieuwe producten (uitverkochte producten) weer op voorraad te krijgen. Ik was vorig jaar zeker tevreden en kom graag mijn centen voor jullie vuurwerk ruilen...:D

Anders vrees ik dat mijn geld naar andere webshops gaat :rolleyes:

Zodra wij bij Wolff zijn geweest en de demo’s van mania en rubro hebben bezocht gaan wik het assortiment bepalen.
Als dat is gebeurd gaan wij uitaard ook de site aanpassen met het toevoegen van nieuwe producten, weer op voorraad zetten van uitverkochte items etc. Wel zullen er ook Producten zijn Die niet meer terugkomen omdat deze niet meer te verkrijgen zijn bijvoorbeeld.

Mochten er specifieke vragen over producten zijn welke je graag zou willen aanschaffen, kan je me altijd even mailen op [email protected] dan kan ik altijd kijken wat de mogelijkheden zijn!

Beste Patrick,

Toch besloten een bestellinkje eruit te doen. Maar de afhaaltijden zijn nogal beperkt. Klopt dit? De keuze:
30-12 tussen 6:00-7:00
31-12 tussen 7:00-8:00
31-12 tussen 8:01-8:06

:confused:
Ik wil het liefst 29-12 tussen 18:00-19:00 komen

Dat lukt nog wel. Bestel hem maar op een willekeurige tijd en vermeld bij de opmerking dat je op 29/12 tussen 18.00-19.00 wilt halen.
Dan fix ik dat!

Ivm een wijziging van een bestelling is onderstaand vrijgekomen op de webshop:
- Dragon Box 2
- Espada Palms Dipslay Box
- Kings gold

Let op van elk maar 1 beschikbaar!

Beste Patrick,
De website ligt er volgens mij al de hele morgen en middag uit. :idea:
Verwacht je nog de Return of the Phoenix dit jaar te kunnen leveren? Of een soort gelijke?

Beste Patrick,
De website ligt er volgens mij al de hele morgen en middag uit. :idea:
Verwacht je nog de Return of the Phoenix dit jaar te kunnen leveren? Of een soort gelijke?

Ik weet het, melding naar ict is al de deur uit.
Ben nu niet op de zaak kan zo niet zien of de rop in het assortiment blijft bij Wolff, als dat wel het geval is komt hij zekers terug in het assortiment!!

Sowieso nemen wij ook de Geisterblitz op in het assortiment als fluitbak!

Naar aanleiding van de demo's van deze week en ons bezoek aan Wolff gisteren ( waar wij erg mooie dingen hebben gezien en gehoord :p:cool: ) gaan wij aankomende week flink puzzelen om een mooi assortiment samen te stellen.

Van daaruit hoop ik op een zo kort mogelijke tijd de site aan te gaan passen naar het nieuwe assortiment.

VERS VAN DE PERS

Wij zullen dit jaar ook een selectie van producten verkopen van Bonfireworks!

Welke items etc dat volgt op een later tijdstip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan