[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
De collectie fan Bonfireworks bestaat een tiental cakes en 5 cakeboxen.
Welke wij gaan opnemen weten wij nog niet.

Morgenavond gaan wij het assortiment bepalen en dan komt dit aanbod ook aan bod

Heb je specifieke vragen of wensen kan je gerust een mailtje sturen naar [email protected]

Laatst bewerkt:
Werkt weer, nu nog even wat nieuw spul erop want naar deze collectie zit ik al 9 maanden aan te kijken. :)

Gaat goed komen Sander!
Zo ff hapje eten en daarna gaan we met zijn drieën collectie overleg voeren.
Van daaruit hoop ik zsm te beginnen met vullen.

Denk je vanavond al te kunnen vullen of zal het komende dagen worden?

Nee dat gaat vanavond nog niet gebeuren, we zijn nu nog aan het puzzelen.
Deze week is het plan om alles te orderen, daarna ga ik pas dingen op de site gooien omdat ik er zeker van wil zijn dat wat ik online zet ook op papier bevestigt heb dat ik dit krijg.

Wel kan ik jullie melden dat ik een beperkt aantal Strong Celebrations tot mijn beschikking krijg, tevens krijg ik waarschijnlijk ook de finale cake van de Transbomber en de waaiercake uit de Transbomber en nog een erg leuke actiebox van Rubro :p :cool:

Mooi nieuws allemaal weer Patrick, top. Mooie maar drukke tijden voor jullie, succes en probeer er een beetje van te genieten ook :wink:

Genieten doen we zeker hoor! Alle voorbereidingen geeft een heul fijn gevoel van binnen hahaha

We gaan zsm aan de slag met het aanpassen van de site!
Dit houdt wel in dat de prijzen die nu op de site staan gaan verdwijnen en dat de prijzen zullen gaan stijgen, dus profiteer nu nog van de vroege vogelprijzen!

Dat zal vermoedelijk in de loop van volgende week worden.
De poema lijn blijft sowieso beschikbaar incl de twee nieuwe boxen in deze lijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan