[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas heb ik nog nieuws over aanvullingen van het assortiment, door alle andere perikelen op het moment lukt even niet om daarmee aan de slag te gaan.

Maar zoals jullie weten is er in de zorg een nijpend tekort aan brillen en mondkapjes.
Helaas heb ik Ondertussen helemaal niets meer liggen.
Mocht je woonachtig zijn in de buurt van onze zaak en je wilt de zorg helpen door je vuurwerkbrillen kosteloos af te staan, dan kan je ze bij ons brengen en dan zorg ik dat ze op de juiste plek terecht komen

Niet in de buurt van Huizen, maar: Ik heb in Hoorn nog een stuk of 30 brillen liggen. Weet jij, Patrick of iemand anders, een handige manier hoe ik die op de juiste plaats krijg? Denk dat ze bij het plaatselijke ziekenhuis niet blij zijn als ik gewoon met een doosje brillen binnen kom lopen.

Desnoods stuur ik ze gewoon op naar Huizen.

Geen enorme bijdrage maar alle beetjes helpen.

Dat durf ik niet te zeggen Niels, ik werd benaderd door een klant die op de seh werkt in tergooi ziekenhuis.
Doordat ik nu een directe ingang heb weet ik dat ze goed aankomen

Niet in de buurt van Huizen, maar: Ik heb in Hoorn nog een stuk of 30 brillen liggen. Weet jij, Patrick of iemand anders, een handige manier hoe ik die op de juiste plaats krijg? Denk dat ze bij het plaatselijke ziekenhuis niet blij zijn als ik gewoon met een doosje brillen binnen kom lopen.

Desnoods stuur ik ze gewoon op naar Huizen.

Geen enorme bijdrage maar alle beetjes helpen.

Niels, Multimate Edam heeft de voorraad verdeeld over Hoorn en Purmerend. Wellicht kan je bij hun terecht...

Ik ben er wel naar aan het kijken, maar door alle corona perikelen ben ik daar helaas nog niet aan toe gekomen om verder mee te gaan.
Ik ben voornemens om er de komende twee weken in te duiken, maar dat meld ik dan ook in onze topic!

Helaas heb ik nog niets te melden, door de Corona is mijn planning iets anders gelopen dan de bedoeling was.
Mede daardoor ben ik er nog niet aan toe gekomen om er dieper in te duiken, hoop er zsm op terug te komen bij jullie.

We zijn inmiddels alweer een maand verder. Kunnen we nog iets nieuws verwachten binnenkort of wachten jullie de start van het nieuwe seizoen in september af?

We zijn inmiddels alweer een maand verder. Kunnen we nog iets nieuws verwachten binnenkort of wachten jullie de start van het nieuwe seizoen in september af?

Tot nu toe helaas nog niets kunnen oppakken, maar hoop voor dat we met de nieuwe producten gaan komen nog wel eea toe te voegen

We zijn een maandje verder alweer, any updates Patrick?

Updates mbt het huidige assortiment nog niet.
Maar we hebben niet stilgezeten de laatste weken, inmiddels staat voor volgende week een meeting bij Wolff gepland en de week erna bij rubro/mania.
Tevens voor volgende week een contact moment in de planning met gbv over het assortiment van pangu en evo.
Ook heb ik een paar lijntjes uitstaan om te kijken of wij ons assortiment nog wat kunnen uitbreiden.

Daarnaast zijn de eerste brainstorm sessie al geweest welke richting we opwillen met het assortiment, acties en daarnaast niet geheel onbelangrijk zijn we druk aan het kijken hoe we met een evt 1,5 mtr samenleving om moeten gaan tijdens de verkoopdagen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan